петък, 17 октомври 2014 г.

I Need You Right Now (тройка по математика)

Говоря за добрата оценка по математика, която никога няма да имам.
Но хей, изкарах шестица на теста по история!
И си мисля, че тази година ще ми върви по предмета. Освен, че материала ми е интересен съм адски зарибена по "Династията на Тюдорите" и "Царуване" aka. част от нещата, които се споменават в уроците ми. Мога да изрецитирам целия род на Катерина Медичи и да изброя жените на Хенри осми подред. После бих могла да продължа с Мария Стюарт, стигайки до Мартин Лутер. 
А, и Аахен. Много се радвам като във сериалите споменат нещо, за което знам (в случая правих макет на катедралата в Аахен) или пък господина по история започне да разказва за нещо от сериалите. Като днес с Медичи и Хенри, и онова клане, дето след него са правили купон.
Заглавието, само да вметна, е заглавието на новата песен на Бетани Мота (дат ютуб). И танцьорка се изкара, а сега и певица. Няма лошо, песента е зарибяваща, часове я слушах, докато си пишех домашните. Но ми е адски, адски смешно това, че всеки един ред свързвам с нещо за училище. Ето, нека ви направя един разбор. 

Like an earthquake brought us to the floor (Аз след като разбрах какви са грешките ми на входното по химия)
We’re shattered pieces on the ground (Още малко след това)
I wanna find what we had before (Когато имах само шестици по химия)
The walls came crashing down (Защото госпожата ми каза, че ще ме прати да повдигам на втора степен кюфтета в ЦБА)
Making up, moving on, waking up alone (Ставам сама, защото обикновено идеите как точно да се справя на следващото контролно предпочитат да са на няколко милиона километра от главата ми)
Second guess, every second, looking at my phone (гледам, гледам, ама учителката все ме вижда)
Thinking back, what we had, where did we go wrong? (Не ние, ти, скапан урок! Не съм аз тая, дето не учи, кълна се)
Now you got me screaming out (Аами...)
I need you right now (Нуждая се от теб, три по математика!)
I can’t wait for your love (Защото иначе ще ми се наложи да си изям учебника)
Oh, oh, oh, oh (боли, боли, боли...)
Lost beyond the circle of our hearts, I know (частта със сърцата посвещавам на госпожата по биология, чието име все още не знам)
A million miles separate our hearts, I know (първо - госпожо по биология; второ - да, и на мен така ми мирише, милиони ще са километрите, от които ще махам на тройката)
...
Мога да продължа, но ще си го спестя. 
...
Днес ми казаха, че гледам лицемерно. Което беше изключително глупаво при положение, че аз дори не гледах, а лежах на чина и се опитвах да спя въпреки бруталния шум. Започвам да се притеснявам за умственото състояние на съучениците си. 
А от няколко дни ме е прихванало нещо и нон-стоп ми се пишат домашни. Съдете ме. Готова съм с уроците до следващия петък поне, и от скука седя и си оцветявам табличките, и правя допълнителни задачи. Останаха ми само думите по испански, но... За тях има събота и неделя. 

Това, което прочетохте току-що е писано в сряда вечерта. Ето няколко ъпдейта:
Нямам двойка по математика, имам четири и вдигам парти. Год блес Илиева, която дава точки дори и за
части от решенията. Казвам ви, ходих да я прегърна и щях да я задуша. 

записаха ме на олимпиада по история против волята ми. Човек веднъж да не прояви интерес към някой предмет, пууу. Сега трябва да си скъсам задника от учене. Условието е да изкарам солиден брой точки. Ако го направя - директно шестица за срока. Ако не - нищо не се случва. Така че единствено печеля. До януари има време... (Така казвах в четвърти клас всеки път, щом говорех за кандидатстването в седми. Казвам ви, времето мина като примигване.)
Току-що написах 10 страници от историята и компютъра ми реши да се изключи преди да успея да го запазя. Чудя се как точно да си пречупя пръстите от яд.
Гледах втория епизод на Ahs и официално имам много жестока фобия от клоуни. въпреки това много искам да присъствам на едно такова шоу. сезонът изглежда адски обещаващ. А Евън Питърс е котенце.
Все още съм зарибена по "Династията на Тюдорите" и "Царуване". Коронясаха Франсис и Мери за крал и кралица на Франция, най-накрая. Толкова са уникални заедно. А на мен толкова много ми се чете нещо в този жанр. Търся си някой исторически роман. Предложения?

От сряда не съм престанала да слушам песента на Бетани. Както и една от саундтрака на Ahs, и "Translate" на Вейн. Виня лина, защото тя ми я показа. Не я харесва, но аз не мога да престана да que-кам насам-натам. Защото:
Excuse me, mami, I don't speak any Spanish
Óyeme, papi, dime qué es lo que quieres
Can't understand a word you're saying but I like it
Pues si te gusta tanto, ¿por qué no aprendes?

... и
How do you say, I like you
Me gustas
How do you say, I want you
Te deseo
How do you say, I need you
Te necesito
Well how do you say, I wanna fuck ya
¡¿Qué?!

Като за финал. Само за информация. На хората, които ми говорят принципно: Mejor calladito. Así te vez mas bonito.

Няма коментари:

Публикуване на коментар