неделя, 3 януари 2016 г.

One Lovely Blog Award


Съвсем случайно видях, че съм номинирана от Ади, Кая и Памела за One Lovely Blog Award и искам да благодаря и на двете! Изключително поласкана съм!

Правилата на наградите са следните:
1. Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2. Копирай правилата.
3. Напиши 7 факта за себе си.
4. Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5. Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

7 факта за мен:
1. Най-голямата ми мечта в момента е да продължа образованието си в Барселона, Испания и да изградя кариерата си в Ню Йорк, САЩ.
2. Обожавам тефтерчета и тетрадки. Имам много от тях, но не съм достатъчно организирана и в края на краищата пиша във всички едновременно. След това преставам да ги ползвам и си купувам нови.
3. Изключително решителна и на моменти твърдоглава съм. Кажа ли си, че трябва да направя нещо, го правя без да се интересувам от каквото и да било.
4. Не понасям стаята ми за е разхвърляна и нещо да не си е на мястото.
5. Рядко съм положително настроена към промени, но когато се случи свиквам бързо.
6. След като съм говорила на чужд език ми е изключително трудно да превключа обратно на български, затова смесвам езиците. Другият вариант е да не се сещам за българската дума и да я кажа на испански/английски.
7. Любимите ми предмети в училище са испански, испанска литература и история.

На свой ред номинирам следните блогъри:

Няма коментари:

Публикуване на коментар