вторник, 21 юни 2016 г.

Летен Giveaway! (Затворен!)

Още от началото на Коледния giveaway, който направих миналата зима, започнах да си мисля за подходящ случай за организиране на още много изненади и игри за вас, читателите на блога ми. Досега опциите ми бяха няколко (рождения ден на блога, моят рожден ден, т.н.), но в крайна сметка се спрях на може би най-подходящата - началото на лятната ваканция!
Ако трябва да бъда напълно честна, лятото е любимото ми време за четене на книги. Представям си как стоя на плажа, под дебелата сянка на чадъра, и редувам вълнуващи приключенски романи със слънчеви любовни истории, развиващи се на фона на бездънни морета и океани. А след това се прибирам и вместо да спя разлиствам големите томове в търсене на скрити съкровища. Иска ми се да предам и на вас това магическо усещане преди началото на същинската лятна ваканция. За целта, след много чудене и ровене между книги, избрах за вас една, която ще ви зареди с нужната енергия за предстоящия книжен сезон!

Заглавието, което един от вас може да спечели, е "През вселената" от Бет Ревис! Макар и да не е типичното лятно четиво, което първоначално исках да ви предложа, романът изглежда достоен за вниманието на всеки, търсещ интергалактическо увлекателно приключение за времето, в което не преживява свое собствено между вълните на някой слънчев плаж. Самата аз досега не съм имала възможността да го прочета. Но организирането на този giveaway послужи като извинение да купя едно копие за самата себе си. Така че това лято аз също ще чета "През вселената", може би дори паралелно с победителя!
Малко за самата книга:
Изминали са двеста години, откакто седемнайсетгодишната Ейми е напуснала Земята заедно с родителите си. Космическият кораб „Благословеният“, който ги отнася все по-навътре в космическото пространство, е с размерите на цяла държава и е един затворен в себе си свят. Ейми е потопена в дълбок сън в криогенна камера и е предвидено да се събуди на нова планета. Но най-неочаквано някой започва да изключва камерите, обричайки замразените пътници на смърт. Ейми оцелява на косъм, но се озовава сама сред враждебно настроени непознати в затвореното пространство на кораба, където всичко ѝ е чуждо. Ще съумее ли Ейми не само да оцелее, но и да поведе кораба и пътниците му към ново бъдеще?
По традиция, към наградата ще добавя и няколко ръчно изработени книгоразделителчета! Разбира се, различни от тези от миналото състезание, но направени със също толкова голямо желание и ентусиазъм!
Всеки може да вземе участие в giveaway-а! Единственото условие е да има 14 години, а ако не - позволението на родител, тъй като, за да изпратя наградата, ще се нуждая от адрес! Отново, състезанието е за участници от Република България, тоест - не е интернационално! 

За да се включите към giveawa-а, трябва да изпълните следните условия:
1. Отговорете на един от следните въпроси:
    - Коя е любимата ви книга, която сте чели през лятото, и защо? С какво тя е по-специална?
    - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си?
    - Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях? 
2. В коментарите оставете активен имейл или фейсбук профил, за да мога да се с свържа с вас, ако бъдете изтеглени!

Играта ще продължи от днес, 21 юни, до 23:59 часа на 28 юни - имате цяла седмица, за да се включите! Победителят ще е само един и ще бъде изтеглен на напълно случаен принцип чрез сайта random.org. Всеки от написалите коментар ще бъде включен само един път. Изтегленият ще бъде обявен в пост на 29 юни, веднага след което ще се свържа с него за координати. Както миналия път, ако не получа отговор до три дни, ще изтегля втори участник. 


Желая страшно много късмет на всички! Също, слънчево и усмихнато лято!
*Giveaway-ят не е спонсориран по никакъв начин от издателите на "През вселената". Всички разходи са за моя сметка.

29 коментара:

  1. Аз ще отговоря на следния въпрос : "- Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях? "
    За това лято съм развълнуван от книгите " Илумине" (триологията) и "Ангелско нашествие" (триологията) . Развълнуван съм , защото получавам много добри отзиви и гледах ревютата на Райс от "Четат ли двама" .
    .........................
    Имейл: martin2304@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. 1. - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна? Честно казано за мен не е важен жанрът, а самата книга. Ако тя е интересна и увлекателна, жанрът не е от значение.
    2. Имейл: iss_03@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  3. - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си?
    Лятната ваканция е моментът, в който мога да се отдам на всичките си хобита и без да се притеснявам, че загърбвам нещо друго, мога спокойно да се насладя на четенето на книги, писането на различни разкази и по-дълги истории, фотографията и блога си.

    Email: book.world@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  4. Аз ще отговоря на този въпрос:"Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях?"
    Това лято съм изключително заинтересувана от "Изборът" на Кийра Кас, както и от останалите книги от поредицата.Разбрах за тях от най-добрата ми приятелка, която найстина има много хубав вкус за книги.
    Имейл:marokos@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  5. Коя е любимата ви книга, която сте чели през лятото, и защо? С какво тя е по-специална?
    Незнам дали имам любима книга но Вината в нашите звезди,Къде си аляска и Последните оцелели, Аз преди теб, Напълно изгубили себе си и др (не мога да кажа една любима книга,, това е все едно да попитате майка и тя да избере за любимо само едно от децата си) ме трогнаха изключително много.. Те ме накараха да се замисля, че има и по важни неща от това с каква рокля си на бала си, с колко ще завършиш и тн.
    - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна? Ами като че ли лятото съм на романтика повече, но ако си хааресам книга от друг жанр я прочитам с удоволствие
    - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си? обичам да излизам с приятели, да гледам филми или сериали, да мързелувам вкъщи и даа май тва е
    - Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях? Това лято съм си набелязала много книги- над 100 (повечето ще ги чета онлайн защото нямам паричната възможност да си купя всяка от тях, въпреки чче много искам да си ги имам...) Една от книгите които искам да прочета е През Вселената и затова много искам да я спечеля...

    https://www.facebook.com/magdalena.georgiewa.31
    ето го и фб то ми
    ПП уникална си. оБичам те


    ОтговорИзтриване
  6. Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си?
    Обожавам да пътувам. Независимо дали е към красивите български морски курорти или към малко градче, в което ще бъда за първи път. Също така много обичам да снимам, а и фотографията и пътуването доста си пасват. Запечатването на красивите моменти много ми харесва, тъй като това ги прави вечни и незабравими.
    Фейсбук : Валерия Б.

    ОтговорИзтриване
  7. - Коя е любимата ви книга, която сте чели през лятото, и защо? С какво тя е по-специална?
    - Любимата ми книга, която съм чела през лятото е '' Обсидиан '' - първата книга от поредицата '' Лукс ', чиято авторка е Дженифър Л. Арментраут. Това е книгата, която ме запали по YA литературата и по жанра фентъзи. Може би и това е причината да по-специална за мен, защото преди нея също четях, но не толкова запалено. Но след това се добрах до нея и книгите за мен станаха нещо повече от просто четиво. Има много неща, заради които книгата и цялата поредица заемат специално място в сърцето ми.
    Имейл: tania.sp@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  8. - Коя е любимата ви книга, която сте чели през лятото, и защо? С какво тя е по-специална?
    Любимата ми книга е "Единствената" от поредицата "Изборът". Всъщност обожавам ВСИЧКИ книги от поредицата, обожавам и всички герои. Е, без Идлин и Аспен, но обожавам всички останали! :Д Поредицата ми отвори очите и ми показа колко вълнуващ, интересен, развлекателен и забавен може да бъде светът на книгите. :Д Истината е, че от страна стил на писане и оригиналност на сюжета книгите не бяха нищо кой знае какво, има къде-къде по-изпипани книги, които са нива над заглавията на Кийра Кас. Но някак тези книжки, както и главните герои в тях - Максън и Америка, се загнездиха в сърцето ми и не са излизали оттам от мига, в който се запознах с тях. Всичко около "Изборът" ми е много мило и скъпо. Привързана съм към всички мои книги, но признавам, че привързаността ми към "Изборът" е с една идея повече от тази към другите ми приятелчета в библиотеката. :)
    Имейл - stilianachaneva@gmail.com
    Успех на всички! :) Шегувам се, искам аз да спечеля! :Д

    ОтговорИзтриване
  9. Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях? :
    Книгите, които чакам с най-голямо нетърпение това лято са: Dragonmark на Шерилин Кениън, Beautiful funeral на Джейми Макгуайър и Прикачен на Рейнбоу Роуъл. Това са ми любимите поредици и автори и затова редовно търся информация за тях в интернет пространството и така знам кога да очаквам новите заглавия. Книгите са интересни, увлекателни, с оригинални истории и интересна интерпретация на религията, митовете (Кениън), както и на ежедневния живот (Роуъл), а да не забравяме и любовния елемент с неотлъчните драма и напрежение :)
    Фейсбук акаунт: https://www.facebook.com/kalina.mincheva.79

    ОтговорИзтриване
  10. Анджелика Тодорова21 юни 2016 г. в 13:12

    - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    - Жанра няма никакво значение, стига книгата да е хубава и все пак книги, в които действията се развиват през лятото/на морето, предпочитам да ги чета именно през лятото. Така настроението в книгата някак си се прихваща по-добре :D
    мейл - andzhelika_todorova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  11. Привет!
    От отдавна следя блога ти и искрено се възхищавам на положените усилия и невероятния и увлекателен начин на писане ,който си придобила.За книгата,която си избрала смятам,че дори да не спечеля със сигурност ще закупя,защото ми се стори адски интересна и различна по свой собствен начин.Обичам и гледам много филми на такава тематика,затова смятам,че и под формата на книга би ми било дори и по-интересно!
    Сметнах за интересно да отговоря на следните въпроси:
    - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    Принципно през лятото обожавам да чета романи и като цяло забавни и увлекателни със своите щастливи и романтични моменти книжки ,главно книги,които да ме разтоварят и усмихнат!Но като цяло харесам ли си някоя книга без значение ,нейния жанр я започвам с ентусиазъм.
    - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си?
    За мен през всеки изминал сезон нищо не може да измести четенето,но все пак особено през лятото обичам да ходя на плаж,да излизам с приятели,да се забавлявам и да създавам нови,запомнящи се и незабравими приключения.Обожавам обаче и да спортувам,да карам колело и ролери.А като цяло моето хоби от както бях на 7 години са си танците затова не ги пропускам и през летния сезон!
    Не отговарям на първия и последен въпрос ,защото сега като се замислих над тях прецених ,че са твърде трудни за един книжен плъх,защото не мога да определено е любимата ми книга за сезона,нито коя очаквам най-много ,твърде много са,надявам се да ми простиш ;)
    Пожелавам на всички успех,а на теб много усмивки,положителна енергия и още много толкова добри и интересни изненади и постове от теб.
    Прегръдки и УСПЕХ!
    e-mail(radina_pramatarova@abv.bg)
    Фейсбук акаунт:(https://www.facebook.com/radina.pramatarova)
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ОтговорИзтриване
  12. Аз ще отговоря на следния въпрос : "- Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях? "-Книгите са:Златният мост 2 книга от трилогията Пътуване във времето и Обсидиан-1 книга от поредицата лукс.Късмет на всички!

    Facebook(profil)-Ники У.

    ОтговорИзтриване
  13. Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях?
    Нямам големи планове от към книги това лято. Но съм особено заинтригувана от продължението на Тъмна дарба и Самодива, така че най-вероятно това ще са част от летните четива ...
    g.nikolova._@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях?
    Книгите за които наистина съм много развълнувана това лято не са никак малко. Едни от най-вълнуващите за мен книги обаче са три-Илумине,След теб и Легенди от Рил Ноон - кн. 1-пробуждане.
    За всички книги, които съм предвидила разбрах най-вече от блогове и буктюбъри. (Благодаря за страхотното ревю на Илумине! )
    E-mail:Todorova863@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  15. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  16. - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?

    Нямам определен любим жанр,чета това,което ми е грабнало интереса.Също така не подбирам книгите си по сезони,но определено сякаш лятото е за по - леки и забавни книги,с които човек може да разпуска и релаксира на плажа,в планината или удома.Но,ако открия някоя по - сериозна или "тежка" книга,определено няма да я пропусна само,защото е лято. : )



    e-mail : sisitoy16@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  17. 1. Аз ще отговоря на въпроса - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна? - Обикновено съм голяма почитателка на сладникавите романтични книги и ги предпочитам особено през лятото, защото са леки, забавни и разпускащи - също като самия сезон, но, разбира се, понякога включвам и някоя фентъзи книга или антиутопия, за да разнообразя.

    2. Фейсбукът ми е Павлина Стефанова Грънчарова, а имейлът - pavlinagrancharova97@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  18. Преди да започна писането на коментара, разгледах тези на останалите участници в giveaway-a. И видях, че няма да съм единственият, който ще изкаже възхищението си към това, което ти правиш (имам предвид, в блога). И аз те следя от сравнително дълго и мога честно и откровено да кажа, че не съжалявам за цялото това време, отделено в четене на твоите постове, защото наистина си заслужаваше. Може би ти ме накара и да създам блога си, за което искрено ти благодаря!
    Относно giveaway-a, когато видях поста, както и книгата, която ще подариш, едвам се сдържах да не изкрещя от радост. От много време исках да се сдобия с нея и това е огромен шанс да го направя. А дори и да не я спечеля, със сигурност ще си я купя веднага.
    Реших да отговоря само на един въпрос, въпреки напиращото в мен желание да отговоря на всичките.

    Въпрос: Коя е любимата ви книга, която сте чели през лятото, и защо? С какво тя е по-специална?
    Отговор: Тук са прекалено много. Най-важните от тях са трите книги от поредицата "Игрите на глада" от Сюзан Колинс. Не мога да кажа, че са ми любимите летни четива заради историята (не че тя не е хубава, напротив), а заради спомена от периода, в който прелистих тези около 1000 страници. Прочетох трилогията в началото на миналото лято и с нея всъщност започнах сезона. И винаги, когато се сетя за Катнис и Пийта, в главата ми изниква слънцето, плажа, морето и всичко свързано със лятото. Затова тя е донякъде по-специална от останалите.
    Благодаря ти, че изчете целия този роман, който написах. Пожелавам успех на всички, а на теб - много успехи в блога и извън него и да продължаваш да ни радваш с все така хубави постове!

    Е-mail: vaskos.2003@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ... възхищението си ОТ това... (не към, сега го забелязах)

      Изтриване
  19. Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    - Определено ако книгата е интересна жанрът няма да е от значение за мен. През лятото ми харесва да чета повече романтични книги, но вмъквам и по някоя фентъзи книга, мистерия или антиутопия.

    Фейсбук - Никол Кинчева

    ОтговорИзтриване
  20. Преди да започна с писането на коментара и отговарянето на въпросите, аз също ще изтъкна колко съм влюбена в блога ти, самата ти знаеш, хах! <3 Следя Stormy Garden от една година и съм много щастлива от този факт! Както знаеш от началния ми пост, споменах че мотивацията ми да създам този блог е благодарение на теб и на една лекция! Постовете ти са страхотни, със всеки един ти надграждаш усета ти на писане.. Колкото до giveaway-а радвам се, че правиш такива подаръци, за твоите ''фенове'' <3 Подаръците са страхотни, книгата ме грабна, дори и да не я спечеля, със сигурност ще отиде в TBR-листа ми. Книгоразделителите са толкова cute..<3 Колкото и желанието ми да напира да отговоря на всички въпроси, ще се сдържа и ще отговоря на два въпроса. <3
    -Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    • Аз лично, не си разпределям книгите по сезони. Лятото наблягам повече на леките и сладникави романи. Но разбира се, чета всичко стига да ми е интересно.
    - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си?
    • Лятото е най-мечтаната ваканция от учениците. През тези два месеца почивка аз се отдавам на студените напитки, четене на много много книги, ходене на море, както и тренировки. Бягане в парка, все неща, които са толкова приятни..

    Отново благодаря за възможността за спечелването на тези красоти! Пожелавам успех на всички участващи, както и на мен! *стиска палци* Пожелавам успех и на теб, с блога, развитието му и никога не губи мотивация, имаш талант момиче, не го пропилявай! *прегръща те много силно*

    email : mari.cherneva@abv.bg
    Facebook : Мари Чернева

    ОтговорИзтриване
  21. - Коя е любимата ви книга, която сте чели през лятото, и защо? С какво тя е по-специална?
    Любимата ми книга, която прочетох през лятото беше на Колийн Маккълоу, „Птиците умират сами". По принцип изцяло любовните романи, които нямат нотки на фентъзи, приключения и т.н, а само драма, драма и драма не ме грабват, но тази тотално ме разтърси. Още от самото начало се влюбих в малката Меги, която няма никак лесен живот за едно невинно дете. Наблюдавах израстването и, скърбях заедно с нея за несгодите, които постоянно я сполитаха и чаках с нетърпение живота и да започне да се подрежда. С какво е специална ли? Ами с това, че авторката пише много увлекателно, пренасяш се напълно в света на героите и преживяваш всичко заедно с тях. Това е книгата, която ще помня цял живот.
    - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    Не чета определен жанр книги според сезона, но лятото го свързваме с много забавни моменти, приключения, пътувания, любов, запознанства и определено книгите, които съответстват с даден етап от живота ти са доста интересни.
    - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си?
    Освен моята слабост - книгите, имам още страшно много любими неща, с които запълвам времето си. Обичам да интерпретатирам, да правя различни неща, да откривам нови хобита, но като цяло част от всяко мое ежедневие трябва да бъдат разходките, излизането с приятели, щуротиите и не на последно място, всяка вечер обичам да си отварям книжката, като завършек на деня. Това ми е представата за идеалния ден.
    - Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято? Защо, откъде разбрахте за тях?
    Аз съм страшно много ентусиазирана, защото ме очаква един дълъг списък с книги, които нямам търпение да прочета. Още повече се мотивирам, когато видя блога ти и че отново си постнала ново ревю за книга, което мигновено ме грабва. Всъщност, да.. Помагаш ми адски много за запълването на списъка. А книгите са много, няма смисъл да ги изброявам, дори не знам коя да бъде първата, имам чувството че се боричкат за надмощие, но за да не се чудя ще бъде по случаен принцип.

    Благодаря ти за прекрасните ревюта, с които веднага ме разпалваш, благодаря ти и за прекрасната възможност, която ни даваш. Успех на всички участници! Ще чакаме ревюто за тази книга! Целувкии :*

    email: mirelagukova@abv.bg
    Facebook: Мирела Димитрова

    ОтговорИзтриване
  22. 1. Отговорете на един от следните въпроси:
    - Коя е любимата ви книга, която сте чели през лятото, и защо? С какво тя е по-специална? Миналото лято четох за не знам кой път книгата "Без дом".
    - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си? Предпочитам криминалета, но каквото и да взема под ръка го прочитам. Или поне се опитвам... :D
    - Кои са книгите, за които сте най-развълнувани това лято?- Една от книгите в които проявявам интерес се казва " Петият убиец" Защо, откъде разбрахте за тях? По принцип харесвам трилъри и затова я забелязах.

    Емайл - ted29@abv.bg
    FB - Боян Станев

    ОтговорИзтриване
  23. Ще отговоря на следния въпрос:
    - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    - През летния сезон имам най-голямо желание да чета българска и класическа западноевропейска литература, тъй като имам значително повече свободно време, което мога да посветя на по-тежки и сериозни четива независимо, че времето навън ще е в контраст. Разбира се, посягам и към contemporary и YA фентъзи жанра. :3
    Фейсбук: Ади Кръстева
    Имейл: adiee.k@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  24. - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    За мен няма никакво значение какъв ще е жанра. В повечето случаи се случва да е фентъзи, защото това е любимия ми жанр, но винаги давам шанс и на други книги стига да ми се сторят интересни.

    Имейл : sis_55@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  25. - Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    Не, не чета определен жанр лятно време. Стига книгата да е интересна, жанра й не ме интересува. Понякога се случва да чета повече по-леки романи, но има и случаи в които чета фантастика или фентъзи. Все пак това са любимите ми жанрове. <3
    Имейл:vikikoteto1234@abv.bg
    Фейсбук:https://www.facebook.com/profile.php?id=100010105183996

    ОтговорИзтриване
  26. Здравей :)
    Първо искам да споделя ,че следя блога ти от доста време и много харесвам това ,което правиш.Постовете ти винаги са интересни и позитивни.Пожелавам ти много успехи за напред и още много прочетени книги
    А его го и въпроса, който си избрах
    Четете ли определен жанр лятно време, или той няма значение, стига книгата да ви се струва интересна?
    Винаги съм си мислела ,че сезонът не е определящ за жанра на прочетените книги , но напоследък самата аз усещам ,че ми се четат по-леки книги и в повечето случяи някакви любовни и романтични истории.Просто си представям как седя до басейна и чета някои горещ любовен роман, но каквото и да ми попадне и стига да ми е интересно бих го изчела с удоволствие.
    Имейл mi6iiii@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  27. - Освен четенето, кое е любимото ви занимание през ваканционния сезон? С какво запълвате времето си?
    Освен четенето, любимо мое занимание за през лятната ваканция е да ходя на плаж с приятели. По причината че аз съм от Черноморски град, обичам да се разхождам по плажа с приятели и да плуваме в морето.
    Имейл: stelkadimitrova@abv.bg
    Facebook: https://www.facebook.com/stelkadimitrova

    ОтговорИзтриване
  28. Здравейте,
    Аз съм доктор Бен Питърсън, заемодател на частни заеми, който дава времеви възможности за заеми. Имате ли някакви финансови затруднения? Нуждае се от заем за консолидиране на дълга, при 2% строителство, кредит за недвижими имоти, рефинансиране, лични, бизнес цели или спешни пари? Вие сте бизнесмен или жени, които мислят за разширяване на вашия бизнес предлагат кредитиране от всякакъв вид. Ако се интересувате, свържете се с нас днес (24hoursloanservices@gmail.com)

    ОтговорИзтриване