събота, 2 юли 2016 г.

Summer Biannual Bibliothon 2016 - информация и TBR

Време е за втория маратон за лято '16, в който ще се включа, и първия по-вълнуващ! Ако следите някои от по-известните бууктюбъри може би знаете, че от 3-ти до 9-ти юли ще се проведе Summer Biannual Bibliothon - събитие, състоящо се два пъти в годината, което обхваща няколко от големите социални мрежи. До скоро нямаше особено много информация, но в официалния ютуб канал организаторките пуснаха поредица от няколко видеа, в които обясняват всички подробности и дават насоки. Затова, ако се интересувате, може да отделите няколко минути и да ги изгледате. А ако не, ще се опитам да синтезирам информацията.
Както вече казах, летният маратон ще се вмести в дните между 3-ти и 9-ти юли включително. Предизвикателствата са два вида - обикновените, за всички читатели, и видео предизвикателства, за които можете да видите в горепосочения канал.

Категориите, които всеки участваш трябва да се опита да покрие, са общо седем:
1. Прочети The unexpected everything от Моргън Матсън.
2. Прочети нещо по желание.
3. Прочети книга от списъка на хостовете (The Clockwork Scarab от Colleen Gleason; Starcrossed от Josephine Angelini; Sorta Like a Rock Star от Matthew Quick; More Happy Than Not от Adam Silvera; The Archived от Victoria Schwab; Abarat от Clive Barker; Maybe Someday от Colleen Hoover).
4. Прочети книга с любимо митично същество.
5. Прочети книга, която си отлагал/а.
6. Прочети книга на нечетен досега автор.
7. Прочети книга в различен формат.

Възможно е една книга да покрива само две категории.
Поради тази причина вместо седем книги за седем категории аз избрах шест, една от които ще покрие две. Имам надежда, че ще успея да прочета всички избрани заглавия, независимо от техния обем, защото обикновено по време на такива събития се чувствам страшно мотивирана, знаейки, че в същия момент и други хора се опитват да изпълнят задачите.(Само вижте Wrap up-а ми за юни.) А също така междувременно си комуникират в социалните мрежи, обединени от едно и също нещо - четенето.
Та, както казах, избрах шест книги, първата от които е The unexpected everything от Морган Матсън - покрива първата категория. Тя е тази, която най-много ме притеснява, при това заради обема. Знам, че физическото копие на английски е доста голямо, а електронната книга, която открих аз, достига едва около 250 страници. Надявам се да е пълна и все пак да мога да я завърша. 
Втората категория - книга по желание - ще покрия с The DUFF от Коуди Кеплингър. Имам доста дълга история с това заглавие, която няма да разказвам сега. Просто страшно много искам да я прочета и нямам никакво търпение!
Третата книга, избрана от списъка на хостовете, е More Happy Than Not. Ютуб и блогър обществото много я обича и силно се надявам аз също да я харесам. Освен тази категория, с нея ще покрия и "Книга в различен формат" - ще я чета под формата на електронна книга на четеца си.
"Сирена" ще чета като книга с любимо митично същество. На нейно място първоначално планирах "В морските дълбини", но реших, че ако тази ми харесва, ще мога да прочета втората част през следващия маратон, в който се включа. 
Книгата, която отлагам от вече около две години, е "Къщата край канала" от Жорж Сименон. Може би това, че стои от толкова много време на рафтовете ми, ме отблъсква. Иска ми се най-накрая да се окаже страхотно криминале.
За последната неизброена категория, книга от нечетен досега автор, аз избрах "Станция единайсет". Една от любимите ми бууктюбърки я обожава, а аз страшно много се доверявам на мнението и преценката ѝ. Надявам се и този път мненията ни да са подобни!
Както винаги, в Wrap up поста и в допълнителни ревюта ще говоря по-подробно за самите книги и преживяването, което е Summer Biannual Bibliothon. Също така, ще кажа колко от планираните 1682 страници съм прочела! На всички, решили също да се включат, желая успех и приятно четене! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар