вторник, 21 ноември 2017 г.

Get to know this blogger better

Някъде из блога ми със сигурност можете да намерите един от тези "Опознай блогъра" таг постове, да, но ми се струва, че е честно да споделя още нещичко за себе си, особено след толкова много години в блог пространството. 
Въпросите в този "Get to know this blogger better challenge!" взимам от поста на Диляна - моя приятелка, която пише за преживяванията си като студентка в Милано. Силно ви препоръчвам да посетите блога ѝ, ако сте любопитни и искате да видите прекрасни фотографии, комбинирани с кратки разкази!

10 случайни факта за мен

- Имам непоносимост към това да не съм най-добрата в областта, в която работя/ уча, и това често ми пречи;
- винаги след първата глътка кафе правя отвратена физиономия, въпреки че ми харесва;
- обичам всичко, което включва понятието "организация" в себе си;
- книжната ми колекция расте непрестанно, но нямам особено много време за четене "по желание" - списъкът с книгите за университета е достатъчно дълъг;
- любимото ми животно е жирафът и преди няколко седмици видях един на живо за първи път в живота си, и плаках;
- на 19 години съм и все още не мога да се престраша да изляза с червило от нас, защото си мисля, че не съм достатъчно "голяма";
- мъглявото, дъждовно време ми е любимо, но винаги ме боли глава или ми се спи страшно много;
- много ми харесва да превеждам художествени текстове, защото имам оправдание да се ровя в речници;
- имам две папагалчета, които се казват Хоби и Гуги, и са кръстени на кпоп идоли от една от любимите ми групи;
- предпочитам да съм заета с безкрайно много учене, вместо да бездействам. Винаги.

Опиши един от страховете си

Може да ви се стори супер смешно, но един от най-големите ми страхове е да остана далеч от вкъщи без пари да се прибера, ключове, с които да си отключя, или телефон, с който да се обадя за помощ. Това са и трите неща, без които не мога да изляза от нас.

Пет неща, които би казала на 16-годишното си Аз, ако можеше

- Трудът ти ще се отплати.
- Всяко зло за добро; няма смисъл да мислиш какво е можело да стане, защото нещата винаги се нареждат и ти винаги си щастлива, защото постъпваш по начина, който мислиш, че е правилен.
- Кпоп. По-бързо, губиш време.
-  Никога не се подценявай.
- Думата "не" съществува с причина. Използвай я по-често.

Пет неща, които те правят истински щастлива сега

- Спокойствието.
- Учебните сесии с кафе и силна музика.
- Прелестните ми приятели - стари и нови.
- Мисълта за наближаващите празници.
- Огромното, пухкаво, розово одеяло, което си купих скоро.

Кое е най-трундото нещо, което някога си преживявала?

Моментът, в който трябваше да взема доста важно решение през лятото на 2017 година. До тогава не осъзнавах много добре, че вече съм пълнолетна и трябва да разчитам най-вече на себе си, когато става въпрос за собствения ми живот и нещата, които правя с него. Наложи ми се светкавично да го проумея и да избера между две възможностти, които исках еднакво много.

 Каква е мечтаната ти работа и защо?

От много години искам да бъда журналист, защото тази професия комбинира много от нещата, които ме интересуват - комуникацията, хората и езика като цяло. Харесва ми динамиката, която предлага, също и възможностите. Не чак толкова опасностите и това, че журналистиката и нещата, свързани с нея, днес са брутално манипулирани. Това е и единственото, което би ме потикнало да избера да се занимавам с преводачество или нещо производно.

Ако можеше да бъдеш животно, какво щеше да си и защо?

Щях да бъда котка. От онези бели, дългокосмести, гледащи надменно котенца, които обичат да си похапват, да спят в близост до парно или нещо друго, излъчващо топлина, и като цяло прекарват живота си обкрижвани и обичани.

Кое е нещото, в което ти се иска да беше по-добра?

Музика. Нямам абсолютно никакво чувство за ритъм, а би ми се искало да свиря или да пея поне мъничко.

Ако можеше да имаш една супер сила, каква щеше да бъде тя и какво би направила с нея първо?

Телепортация, защото искам да мога да пътувам от единия край на света до другия без да заспивам по летища и в самолети,  нито да плащам за това, както и за да не вися по хотели. Ако можех да се телепортирам, още сега щях да щракна с пръсти и да се пренеса в Ню Йорк, защото това е една от топ дестинациите ми и ми се ще в следващите няколко години да я посетя.

Топ пет хобита

- Четене;
- рисуване;
- пътуване;
- писане в блога;
- чистене на стаята ми. Сериозна съм.

Коя популярна представа хората възприемат погрешно?

"Момиче и момче не могат да бъдат просто най-добри приятели". Chill.

Кое е нещото, което хората възприемат най-грешно за теб?

Тук ще повторя отговора на Дидко - огромен процент от хората, с които се сприятелявам, на по-късен етап в отношенията ни признават, че в началото са ме мислели за много надменна и гадна, понеже от време на време обикалям наоколо с т. нар. "resting bitch face". Нищо от това не е истина, разбира се - не се възприемам като надменна и със сигурност не съм злобна, особено когато се запознавам с нови хора. След това... чат-пат.

Каня всеки, който желае да сподели малко повече за себе си в личния си блог, да го направи, но след това да остави линк в коментарите тук, защото страшно бих се радвала да ви опозная и дори да намеря нови хора, чиито онлайн кътчета да чета. 
Поздрави!

4 коментара:

  1. Хей! Обожавам подобни постове. А теб ми е адски приятно да те чета! Винаги успяваш да ме усмихнеш и да ме заредиш с позитивна енергия. Непременно ще направя подобен пост в близко бъдеще.
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Гери, абсолютно същото ога да кажа за теб и блога ти! Нямам търпение ти също да напишеш поста когато намериш време! (Каквото и да напишеш, все е дошло, ако трябва да бъда честна...)
      Прегръщам те!

      Изтриване
  2. Това е просто страхотно! Нямам търпение да направя подобен пост. Моля те не спирай да пишеш - имаш много да разказваш!! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за подкрепата! Бих се радвала, ако пишеш по подобна тема, тъй като скоро намерих блога ти и ще се радвам да разбера повече за теб като личност :)

      Изтриване