неделя, 2 юни 2019 г.

Recent favorites, May

       Постът за майските любимци този път е наложителен, защото изминалият месец беше малко по-сложен от очакването и самата аз имам нужда да си припомня хубавите мънички неща от ежедневието, които изпъкват на фона на всички не толкова приятни. 
      Май месец беше напрегнат и много зает. Нямах кой знае колко време да правя нещата, които ми харесват, нито пък да си почивам малко повечко. Това е така, защото, подобаващо за края на семестъра, преподавателите ни решиха да ни засипят с колоквиуми и тестове, кой от кой по-важен. С целия стрес, бързане, задължения и нерви определено не намерих начин да запазя равновесие и да балансирам между приятното и задължителното. И въпреки това, ето няколко неща, които ме направиха малко по-щастлива през май:

1. Чанта с флорални мотиви от Parfois
      Свих красивата дамска чанта от гардероба на майка ми след пътуването ни до Рим, от където всъщност я взехме. Има три дръжки - по-малки ръчни, средни за рамо и дълга за през рамо, която може да се закачи допълнително. Джобовете са общо три - един с цип и два с копченца, в които идеално побирам папките ми с материали за лекции и задължителните портмоне, храна, преносима бутилка за вода и чадърче за дъждовните дни.  

2. Любима пролетна миризма Dear Lilac от Zara
       Това е любимият ми аромат от два-три месеца, но през този наистина осъзнах колко свежо и пролетно ухае. С нотки на лимон, праскова и мускус е и всяка сутрин трябва много съзнателно да се спирам, преди да изпръскам цялата огромна бутилка върху себе си. И на всичкото отгоре е и доста траен, след цял ден напред-назад усещам миризмата, когато се завърна вкъщи (не съм имала оплаквания по този параграф от тоалетните води на Зара).
3. The society
       За съжаление все още не виждам достатъчно хора да говорят за новия сериал на Netflix The society. Сюжетът се върти около тийнейджърите в богаташко американско градче, които след неуспешен опит да заминат на лагер се връщат у дома и се оказва, че всички възрастни са изчезнали. Следват опити за оцеляване, зараждане на своеобразна политика и борба за водаческото място. Не е произведение на изкуството, но не мога да не си призная, че се зарибих и няколко вечери подред оставах до доста късно, за да напредвам в епизодите. Нямам търпение за втория сезон (дано бъде подновен!) и го препоръчвам горещо!
4. "Къщата на духовете" от Исабел Алиенде
       Една от новите ми любими книги! Беше част от списъка със задължителна литература. Преди нея, бях чела също и "За любовта и сянката", но тя не ми хареса. Затова към "Къщата" походих с много съмнения и недоверие. И останах много, много очарована. Историята е невероятно сложна - има много персонажи, много сюжетни линии, които са навързват с главната, много събития и следи, сочещи към бъдещи такива. Забележителен роман, достатъчен, че да ме накара веднага след сесията да направя посещение на някоя книжарница и да се запася с още от романите на Алиенде. 
5. Лепенки за кожни несъвършенства 
      Или спот пач-ове, нали така са известни. Представляват малки кръгли лепенки с чаено дърво и салицилова киселина, които се поставят върху пъпчици и помагат за отстраняването им. Действието не е магическо и несъвършенствата не изчезват от днес са утре, но пък оздравяването е доста засилено. И ако не за друго, лепенките помагат да спреш да ги пипаш и разраняваш. За първи път си взех такива от Primark в Мадрид, но намерих кутийката от снимката, в която има 48 бройки, в кварталната аптека за малко под 4 лева! 
       Важно е винаги да търсим малките позитивни неща, които ни носят радост, дори в най-тежките и неприятни периоди. Днес ми остава само да стисна палци за по-голям късмет през моя любем юни, за успех на сесията и за малко повече дъжд, защото, ще ме извиняване, но дъждът ме прави наистина щастлива! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар