сряда, 11 септември 2019 г.

Грижа за кожата през лятото и есента + Nivea #DaretoWOWandCARE

       Обичам безобразно много процедурите за грижа за кожата не само защото няма нищо по-хубаво от това да полагаш грижа за себе си, но и защото през тези 15-20 минути сутрин и след дълъг душ вечер се чувствам себе си. А напоследък отчаяно се нужда от подобни малки рутини, които да ми напомнят от какво се нуждая всъщност. 
      Въпреки това, с козметични продукти конкретно за лице не смея да си играя кой знае колко. Кожата ми е нормална към смесена - проблемна е Т-зоната, а заедно с това забелязвам, че порите ми се запушват сравнително лесно. Често това е провокирано от различни кремове, които излизат от категорията на "медицинската" по-изчистена козметика. 
      Това лято не излязох далеч от зоната си на комфорт в това отношение. И все пак намерих няколко продукта, които паснаха перфектно към рутината ми, харесаха се на кожата ми и си запазиха почетно място в списъка за повторно купуване в бъдеще. 

Грижа за лицето
       "Колкото по-малко, толкова по-добре" е мотото ми що се отнася до продуктите, които слагам върху лицето си. Не обичам да прекалявам нито с честотата им, нито с количеството. И попаденията ми са:

         - Освежаваща мицеларна вода на Nivea - a must! Златното ми правило за чиста кожа е да свалям максимално добре и най-малкото количество грим от изминалия ден. Тази мицеларна вода върши перфектна работа. Ароматът не е толкова синтетичен и натрапчив, не оставя гаден лепкав филм след употреба (за разлика от някои от мицеларните води на Mixa, които използвах преди!) и е много икономична.
       - Почистващ гел на Mixa - не е любимият ми продукт, използвала съм доста по-добри опции, но въпреки това почиства лицето ми добре, не изсушава кожата и не причинява появата на нови несъвършенства. Използвам го само вечер.
       - Мицеларен измиващ гел с розова вода на Nivea, който използвам понякога сутрин (не съм фен на употребата на химия по това време на денонощието) и вместо гела на Mixa вечер, ако искам разнообразие. Измива добре и оставя кожата свежа и леко миришеща на роза. Не обичам точно този аромат, тъй като почти винаги е много натрапчив и ме отказва от това да пробвам някои козметики, но този гел е дори приятен.
       - Матиращ крем за лице със зелен чай на Herbal Care. Доста дълго време след като си го взех кожата ми не реагираше страхотно и на деня след като си го слагах ми се появяваха малки пъпчици, които не можех да свържа с друг фактор. След като свикнах, започнах да забелязвам кожата си много мека, с все по-малко несъвършенства, не толкова мазна и свежа. Изполвам го само като дневен крем и го комбинирам с домашно направения ми спрей с чаено дърво. 
       - Матиращ крем-гел на Здраве. Винаги ще се връщам към серията против акне на Здраве, защото продуктите в нея са едни от малкото, които правят кожата ми наистина прекрасна и чиста! Съвсем малко количество всяка вечер е напълно достатъчно, за да предпази от появата на пъпки. 
      - Серум с колаген на Marion. Продукт, който използвам от няколко месеца, но за който нямам категорично мнение. Няма някакви моментни резултати върху врата ми, където го слагам, но въпреки това продължавам с употребата по-скоро заради идеята, че полагам някаква по-специална грижа за тази част от тялото в името на едно бъдеще без признаци на стареене. 
      - Слънцезащитен крем, най-важната стъпка в рутината ми за защита на кожата особено през лятото. Няколко пъти преди съм говорила за този конкретен слънцезащитен крем и ще продължавам да го правя, защото работи перфектно и е подходящ за цялото тяло и за лицето. Попива сравнително бързо и оставя съвсем лек, едва забележим бял филм, който се покрива елементарно лесно с малко пудра за лице. Също, не запушва порите ми. 

Грижа за тялото, #DaretoWOWandCARE
       Към средата на август получих неочаквана пратка от Nivea с втора кутия, пълна с продукти, пратени на някои от участнитците в кампанията за посланици #daretoWOWandCARE. Не е нужно дори да се опитвам да ви обясня колко се развълнувах, защото съм огромен почитател на марката и отново и отново купувам много от продуктите им, защото ги намирам за качествени и достъпни.
       Реших да не бързам с публикуването на специален пост и снимки в социалните си мрежи, защото исках да имам достатъчно време да тествам продуктите, за да мога да дам коректна обратна връзка и да бъде възможно най-полезна с мнението си. От тогава обаче мина около месец и аз съм готова да ви разкажа за продуктите, които открих в лятната кутия на Nivea: 
       - Мицеларен измиващ гел с розова вода, споменат по-горе. В обобщение - приятен лек продукт с ненатрапчив аромат на розова вода, който не дразни кожата и я оставя чиста и свежа. 
       - Суфле за тяло с масло от черешов цвят и жожоба - раят на земята! Изхабих няколко кутийки от техния Care подхранващ крем - най-любимият ми крем за тяло! - но не очаквах да намеря друг, който да ми хареса дори повече. Не мога да забележа кой знае каква разлика във формулите на двата крема, но суфлето ме печели с великолепия нежен аромат, който не изветрява за минути от тялото. Фаворит от лятната кутия!
     - Creme peeling, нежен продукт, с който обаче не прекалявам. Използвам го, за да ексфолирам кожата си най-много два пъти в седмицата. Много по-нежен е от други продукти, които съм пробвала. 
       - Nivea Good Morning Fresh Skin - не знам дали съм споменавала, но вкъщи имам огромен несесер, пълен с повече маски за лице, отколкото можете да си представите. Тази обаче не прибавих към него, защото веднага след заснемането на тези снимки отворих една от двете дозички, за да мога да ви споделя мнението си. А то е по-скоро позитивно. Ако трябва да бъда честна, не забелязвам кой знае какъв УАУ ефект след едно ползване, но със сигурност кожата ми изглеждаше малко по-свежа от обикновено. 
         - Дезодорант Deomilk Beauty Elixir, един от любимците ми от кутията и продукт, който със сигурност ще продължа да използвам постоянно. Дезодорантът прилично контролира изпотяването и ухае велико! Падна ми се вариантът за чувствителна кожа, каквато е и моята - проблеми нямах. 
      - Рол-он дезодорант Deomilk Beauty Elixir е вариантът на горния продукт, който постоянно стои в раницата ми за фитнес разади същите няколко фактора - мирише чудесно, не дразни кожата ми и в нормални условия понамалява потенето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар