четвъртък, 23 декември 2021 г.

Из Netflix мемоарите на една студентка по Коледа, част 2

     Netflix мемоарите са една от любимите ми поредици в блога, честно. Пределно ясно ми е, че най-вероятно с хаотичните си обяснения не помагам на абсолютно никого да си намери нов филм, но ако има полза от тях, то аз я извличам на определен период от време, когато ми се пригледа нещо доказано добро, но не мога да се сетя кое ми е допаднало.
    И все пак - с надеждата, че ще дам идея поне на някой от вас - отново съм тук с цял списък филми и сериали, които гледах през изминалите месец-месец и половина. С една забележка! Не всички филми са гледани точно в Нетфликс, така че имайте това предвид, ако решите да си пуснете нещо. Тематиката е преобладаващо коледна и може би ще забележите, че сред избраните заглавия не изпъква нищо кой-знае колко оригинално и запомнящо се. По Коледа особено не обичам да се натоварвам с кой знае колко интелектуални, сложни и заплетени филми, така че ако си търсите нещо забавно, романтично и определено клиширано - този списък е точно за вас! 

    The holiday, как така не съм го гледала досега? Тази година установих, че съм пропуснала една огромна част от класическите коледни филми - този, Love actually, „Полярен експрес“, „Четири коледи“, Deck the Halls, „Чудо на 34-та улица“... (за сметка на това всяка година тъпча всички части на „Сам вкъщи“...)

    Happiest Season. На Кристен Стюарт до скоро не ѝ се носеше слава на невероятна актриса. Започнах да си променям лека-полека мнението, когато си пуснах няколко филма извън вампирската сага. Все още не съм стигнала до „Спенсър“, но Happiest season със сигурност ме спечели - филмът е коледен, забавен, семеен, модерен, доста предвидим, но това вече не ме впечатлява много. Пазарът е ужасно пренаситен и сякаш вече никой с нищо не може да ме/ни изненада.

    Christmas Under Wraps и A Castle for Christmas са типичните романтични комедии на „екзотични“ за главните героини места (в първия случай затънтено градче в сърцето на Аляска, а във втория - градче в Шотландия), където двете намират истинската любов. Тези срещи, макар и на моменти изправящи ги пред различни препятствия, в крайна сметка ги карат да преразгледат целите и мечтите си и да поемат по истински правилния път. Клиширани, забавни, визуално симпатични и определено приятни за гледане. Предизвикват абсолютно същото чувство като романтичните филми, които обикновено през зимата дават всеки уикенд следобед и които са повече от очевидно нискобюджетни, но все пак забавляват. 

    Deck the Halls - друга класика, която аз гледам за първи път. Не ми е сред любимите филми и, честно казано, причината се крие в Дани Де Вито, когото аз не тача особено много. Въпреки това е приятно развлечение и опция, ако сте изгледали целия коледен каталог с филми в Нетфликс или някоя друга стрийминг платформа. 

    Love Hard. Нина Добрев е абсолютно достатъчен повод да си пуснете този филм. Не мога да ви кажа защо - може би заради българските и корени, които я правят една идея по-близка до нас тук - но не мога да изпусна нищо нейно, нито пък да погледна с лошо око към продукциите й. Няма значение колко са тривиални, гледам ги с огромен интерес и винаги ги препоръчвам на приятели. В случая към Love Hard бих насочила тези от вас, които търсят малко повече комедия, отколкото същинска любовна история. Плюс е, ако ви харесват сюжетите с catfish елемент. 

    Anonymously Yours пък излиза от коледната тематика и ни праща в Мексико, където двама тийнейджъри по погрешка завързват сладурско приятелство онлайн. Уговорката е да не разбират имената си, защото това би развалило тръпката от комуникацията. А и би ги шокирало, защото в реалността двамата всъщност са нещо като frenemies, които първоначално клонят повече към enemies. Филмът звучи точно като книга с потенциал да стане хит сред тийн читателите и допускам, че може и първоизточникът наистина да е роман. Филмът е страшно красив и цветен, героите са relatable, а изводите, които зрителят може да си извлече, макар и не особено иновативни, са ценни за целевата аудитория. Препоръчвам с две ръце и за испаноговорящите, които се нуждаят от нещо една идея по-лесен испански. 

    И преди да съм изсипала буквално цялата си история на гледането от последните два месеца, спирам тук! Надявам се сред заглавията да сте намерили нещо интересно за настъпилите светли празници! Четете, гледайте, почивайте, споделяйте времето с близките си, заредете се с енергия и вдъхновение и запомнете тези топли празници като най-хубавите ви до този момент! 

1 коментар:

  1. Feliz Navidad, amor! П. П. Тая песен ми се наби от снощи! Харесах си няколко и забравих в моите препоръки да спомена Love Hart, който страшно ми хареса. Ще видя испаноезичното ти предложение, но и тези за Аляска и Шотландия ми звучат интересни! Гуш от мен!❤️

    ОтговорИзтриване