неделя, 16 ноември 2014 г.

Остава ми малко време да умирам за книги

Днес ще говоря по точки, за да мога да систематизирам по-лесно хвърчащите си мисли. Също така ще се опитам да ги намаля, защото е неделя вечер и сто процента на никой не му се занимава с моите душевни излияния. Започвам.
1. Най-сетне започнах "Крес" и смея да твърдя, че това е НАЙ-ДОБРАТА КНИГА от цялата
поредица. Год, адски много шипвам Крес и Трън, в същото време го мисля за страшно голям кретен и не мога да избера дали обичам него или Вълка повече. О, а Вълка... Спомням си колко фенгърлствах около него на втората книга, защото е типичния bad guy, след това бях в шок от всички объркващи предателства, стоте пъти, в които той беше срещу и със Скарлет и така нататък. На практика харесвам Скарлет и Вълка, и Трън и Крес повече от Каито и Синдер, не мога да го обясня. Когато четях първата книга ми се струваха адски сладки, особено по време на онзи момент в асансьора (за хората, които са го чели), но... между другите има толкова повече чувства и са толкова по-уникални. В третата книга Каи си мисли за Синдер, но е по-скоро като да не му пука за нея, интересува се само дали е намерила принцеса Селена (той си мисли, че... ок няма да кажа нищо, защото това ще се сметне са спойлер. Просто Каи е адски наивен в тази част и искам просто да шибне един и на Сибил, и на кралицата, и да прекрати скапаната война, защото и без това се е видяло, че и със и без сватба, Левана пак ще ги нападне...). Главата ми ще експлодира. В момента е седем и половина и от мен се очаква да седна и да си прочета урока по биология отново, понеже утре ще ме изпитват, но аз не мога да оставя книгата. А точно в този момент компютъра. Но тази тема ще я разисквам...
2. ... сега. Най-сетне успях да прехвърля всичките 60 гигабайта с глупости на компютъра на сестра ми и дадох на баща ми да преинсталира вече твърде стария ми лаптоп, наречен "Гошо". Но ще го прекръстя след като измисля по-хубаво име. Мисля да открадна някое от "Лунните хроники". Каито? Каито звучи добре. Мислех си за Наинси или Ико, но.. те са момичета, а компютър е... мъжки род, you know... Нека да бъде Каито. И да се върна към главната мисъл, сега не мога да се нарадвам на това колко бързо работи всичко и как най-сетне имам интернет, след като седмици подред заемах невъзможни пози под рутера и все още връзката беше две чертички. 
3. Ако утре не дойде последния кейс за телефона ми ще пиша на пича от Ню Йорк да провери какво се случва. Май беше от Ню Йорк... Просто не е честно да пращат това, което най-много искам, последно. Кейс с капаче с графити от "Вината в нашите звезди", за да мога да го навирам в очите на всички от класа, които фенгърстват за филма, а не са чели книгата. 
4. Във вторник с най-добрата ми приятелка представяме проект за Жан-Батист Молиер. Смятам за тогава да си подготвя лъжица и да удрям с нея всеки, който говори, докато си предавам информацията. И без това ме е яд, че именно в този ден имам възможност да си поправя оценките с тест върху "Хамлет", а заради проекта съм с вързани ръце... Тъкмо ще си изкарам яда.
5. Сигурно цяла нощ ще сънувам часа по испански след ненанесената оценка от петък. Отново - трябваше да послушам лина и да отида да попитам господина дали няма някакъв проблем. Вариантите, все пак, не са много - не съм си написала името, контролното е толкова зле, че не иска да ми нанася двойката от яд или просто го е изгубил. Утре ще разбера, слава Богу, защото иначе... 
6. Все още се изненадвам от това колко бързо работи лаптопът (Каито).
7. Да, имам навика да давам имена на нещата, които притежавам. Телевизорът ми се казва Оли, плюшеното животно - Диего, телефонът ми - Максън, т.н., т.н.
8. Мисля, че е време да започвам да правя списък с книгите, които искам за Коледа. Планирам
да ги разпределя между роднините, но да си ги купя сама от Базара на книгата през Декември в НДК, само за всеки случай. Така направих миналата година и си мисля, че всички останахме доволни. Аз всъщност съм човека от цялата рода, на който подаръка му е най-най-лесен. Книги. Ако не книги - книгоразделители или много шарени чорапи. или портмоне. Обичам портмонета. А този, който ми даде портокали и мандарини ще го обичам малко по-малко от подарилия книги, обещавам. 
9. Сега отивам да чета по биология. Утре ще проведа словесна война с госпожата, защото този път знам колко заслужавам и ще си се боря за оценката въпреки всичко. Peace. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар