вторник, 10 март 2015 г.

Opposites Book TAG

Здравейте! От няколко дни се чудя какъв пост да напиша, чувствам се зле, че публикувам през големи интервали от време. Не мога да напиша представяне на книга, защото все още чета "Хари Потър", а същевременно съм лишена от всякакви оригинални идеи. Моето спасение е прекрасната Гери от Nightingale's princess, която ме покани да направя Opposites Book таг. Благодаря ти! Сега нека да премина към противоположностите... 

1. - Първата ви книга - първата купена книга през живота ми? Нямам толкова далечни
спомени, не мога да кажа коя е най-най-първата. Но най-старата, която все още е на рафта ми, е книжка на "Покемон".
- Последната ви закупена книга - "Хари Потър и Орденът на Феникса" от Дж. К. Роулинг.

2. - Евтина книга - "Дядо Горио" от Оноре дьо Балзак, взех си я само за два лева от "Славейков".
- Скъпа книга - "Друговремец" от Диана Габалдон, струва 29 лева.

3. - Книга с главен герой момче/мъж - "Аутсайдерът" от Маркъс Зюсак.
- Книга с главен герой момиче/жена - "Да остана ли?" от Гейл Форман.

4. - Книга, която сте прочели бързо - "Разбий ме" от Тахере Мафи, прочетох я за ден, мисля, защото ми беше ужасно интересна и нямах търпение да стигна до края.
- Книга, която сте прочели бавно - "Граф Монте Кристо" от Александър Дюма. За две седмици изядох двата тома. Макар и периодът да не е толкова дълъг като се има в предвид, че през това време бях на училище.

5. - Книга с красива корица - "Изборът" от Кийра Кас, може би книгата с най-красива корица, която притежавам.
- Книга с грозна корица - "Лабиринтът: Невъзможно бягство".Просто не харесвам горицата на тази книга.

6. - Книга, в която действието се развива в България - "Българи от старо време" от Любен Каравелов.
- Книга, в която действието се развива в чужбина - "Робиненочервено" от Керстин Гир.

7. - Тънка книжка - "Аутсайдерът" на Маркъс Зюсак, 161 страници. 
- Дебела книга - "Друговремец" от Диана Габалдон. 878 страници. 

8. - Художествена литература - "Делириум" от Лорън Оливър.
- Нехудожествена литература - Мисля, че не притежавам нехудожествена литература.

9. - Романтична книга - "Ще те чакам" от Джей Лин.
- Криминална книга - "Жега"от Ричърд Касъл.

10. - Книга, която ви прави щастливи - "Хари Потър и Стаята на тайните" от Дж. К. Роулинг
- Книга, която ви натъжава - "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак.

Много бих искала да прочета отговорите на Мони и Ками от iliketoreadd и Ана от Book Hero 13. Надявам се да направят тага!

4 коментара:

  1. аааа тага изглежда интересен, ще ме накара да си преровя купчинките с книги ^_^
    не съм тагната, но надявам се нямаш против да го направя :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам ужасно много, ако го направиш! <3

      Изтриване
    2. и най-сетне намерих време да го направя http://inspireyoux.blogspot.com/2015/03/opposites-book-tag.html ^_^

      Изтриване
    3. Благодаря, че ми го изпрати! ♥ Много се радвам, че го направи!!

      Изтриване