неделя, 27 януари 2019 г.

Януари с Nivea и #daretoWOWandCARE

Преди няколко дни при мен пристигна една пратка, за която бях забравила. Екипът на Nivea България ми даде възможността да се превърна посланик на кампанията им #daretoWOWandCARE за първия месец на новата година и за тази цел ми изпрати кутия, пълна с прекрасни продукти, които да изпробвам и по-късно да споделя с вас! 
Продуктите от януарската кутия са избрани специално за по-студените месеци и са предназначени за защита и грижа за кожата. За мен те се оказаха повече от подходящи не само заради сезона, а и защото в момента съм в сесия и всичко, което би ме накарало да се почувствам по-добре, е добре дошло в живота ми! 
Грижата за кожата ми е от изключително значение, казвала съм го страшно много пъти. В тази връзка обичам да пробвам нови продукти и още повече обичам да попадам на добри такива. Пратката ме зарава. В нея открих пет продукта: 

1. Балсам за устни манго - мангото е сред любимите ми плодове и съм пристраснета към аромата му, заради което това се оказа изключително успешен продукт. Харесвам и текстурата му - мазна, но не твърде мазна, не се изтрива лесно от устните ми и няма вкус на самия плод. Не успя да "излекува" напуканите ми от студа устни, но ще продължа да тествам хидратиращите му свойства.
2. Сух шампоан за кестенява коса - от много време исках да го пробвам - фен съм на сухите шапмоани като цяло, тъй като косата ми се омазнява една идея по-бързо, отколкото ми се иска, а нямам навика да се къпя всеки ден или през ден, защото не е полезно. Не залагам на Нивеа като марка за сух шампоан принципно, но не съм разочарована от резултата след употреба Забележка: на мен се падна този за кестенява коса. Косата ми остана една идея сивкава и си мисля, че вариантът за по-тъмна коса ще ми бъде по-полезен. Ще изпробвам!
3. Успокояващ крем с алое вера - един от любимите ми продукти, въпреки че не го очаквах. Кремът е с класическата миризма на Нивеа, не оставя кожата мазна и попива, както е обозначено на етикета. Универсален е, следователно е подходящ както за лице, така и за останалата част от тялото. Кожата на лицето ми е склонна към омазняване и несъвършенства и заради това избягвам да си слагам по-мазни кремове, какъвто е този. Със сигурност обаче ще продължа да го използвам върху ръцете, краката и т.н. Харесва ми мекотата след употреба, както и лекият аромат, който след известно време изветрява - никак не обичам кремовете ми да са натрапчиви и затова тук давам една допълнителна точка! 
4. Urban skin detox clay wash - от серията Urban skin имам крем, от който не съм особено очарована, и може би заради това гелът за почистване на лице ме изненада приятно. Има няколко начина за употреба - като измивнно средство и като маска, която се оставя за около 5 минути и обещава чиста и матирана кожа. Опитах и двете и с доволна усмивка аплодирам, тъй като ми хареса - миризмата му е малко силна, когато се нанесе, но пък не изисква 15-20 минути върху лицето и реално кожата ми изглежда по-озарена и на допир е една идея по-мекичка. Има малки ексфолиращи частички, които не дразнят кожата. За почти седмица употреба резултатите са прекрасни, с интерес ще тествам до приключване на опаковката! Засега е вторият ми любим продукт! Използвам го в комбинация с любимото ми масло от чаено дърво (което сякаш изтрива всички проблеми от живота ми) и крем, най-често матиращия гел на Здраве от серията Акне стоп.
5. Подхранващо душ олио - оставих олиото за края, тъй като към него бях много скептична. Очаквах да остави омекотяващ защитен филм след измиване като много други продукти за суха кожа, които се предлагат в момента. Всъщност олиото ухае прекрасно, създава приятна пяна при контакт с вода, измива се перфектно и кожата остава свежа и мека. Използвам го в комбинация с душ гел и успокояващия крем от кутията и съм страшно доволна от резултатите.
Продуктите, които препоръчвам: маската/измивния гел с глина заради приятното почистване и усещане, а също и душ олиото, защото е неочаквано попадение, което надскочи всичките ми очаквания! 
Благодаря на Nivea за възможността да се включа в прекрасната им програма, да открия няколко нови любимци и да споделя с читателите си мнението си за тях! Следете сайта им за информация за кампанията и участието в нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар