четвъртък, 31 юли 2014 г.

Being me | TAG


Кръстен ли си на някого?
Един вид; първата ми буква е съвпадната с тази на баща ми.

Кога плака последно?
Преди достатъчно много време, че да не го помня. 

Имаш ли деца?
Лаптопът и библиотеката ми.

Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Ако можеш да си нечий приятел само на моменти - да. Мисля си, че съм готина компания, но страшно често и бързо си меня настроенията и мога да бъда наистина досадна. 

Имаш ли някакви guilty pleasures?
Определено, няколко при това.

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Едно от хобитата ми е да пиша и съм забелязала, че по-голямо удоволствие ми доставя да изливам мислите си върху тетрадка, макар и да става много, много по-бавно. И понякога губя мисълта си. 

Коя ти е любимата зърнена закуска?
Нямам такава, не ям зърнени закуски.

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Носът. Ако не харесам носа на някой човек, много трудно мога да го приема на сериозно.

Какъв цвят са очите ти?
Пъстри, през повечето време зелени.

Страшни филми или щастлив край?
Страшни филми.

Любим сериал?
"Reign", "Teen wolf".

Зима или лято?
Защо няма опция "Есен"? Отговорът ми е Лято, но не заради жегата, а заради разнообразието от дейности, мисълта за "летни спомени" и определено сладоледа. 

Прегръдки или целувки?
Зависи.

Специален талант?
Да си сменям настроенията на всеки четири минути. Специалист съм.

Къде си родена?
В София.

Хобита?
Да чета, да пиша, да обикалям безцелно по улиците, да слушам музика.
Имаш ли домашен любимец?
Само сестра ми.

Любим филм?
"Зрителна измама", "Семейство Милър", "Отмъщение по женски".

Какъв цвят е колата ти?
Метро станцията е зад блока ми, влакчетата са различни - оранжеви, зелени, лилави, розови... Каквото дойде.

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Допада ми мисълта да стана писател, но ми се струва нереално. За това бих се задоволила с журналист или нещо, свързано с Public Relations. Но има предостатъчно време.

---
Благодарности на Кали за идеята и предоставената свобода да направя този таг, както и на всички останали, направили го и предоставили възможност. За да не остана по-назад, тагвам всеки, който проявява интерес или още не го е направил. Xx

Няма коментари:

Публикуване на коментар