сряда, 30 септември 2015 г.

September Wrap up and October TBR

Този път не е нужно дори да споменавам как не усетих кога мина септември - със сигурност и при вас всичко е малко плашещо. За това направо ще премина към книгите, които успях да прочета през този месец.
В края на август си поставих задача да прочета две - To all the boys I've loved before на Джени Хан и "Алена кралица" от Виктория Айвярд. Прочетох само първата и я харесах, но не достатъчно, че да ѝ дам висок резултат - обикновено contemporary с предвидим сюжет, вече до болка познати герои и отсъствие на съспенс. Не стигнах до "Алена кралица" заради няколко други книжки, които излязоха на преден план.
Започнах с "Фенка" от Рейнбоу Роуъл още в началото на септември, благодарение на издателство Егмонт, които бяха така мили да ми я пратят - за подробно мнение кликнете тук
След това най-накрая се убедих да прочета "Под игото" - не изданието, което виждате на снимката, а оригинала, побран в около 500 страници. Мразя как хората отказват да я прочетат, само защото е задължителна - така правех и аз. Защото книгата е много силна. Накара ме н края да стана и да се разкрещя  заради съдбата на главните герои, макар и ясна от самото начало. Иска ми се повече хора да се запознаят в оригинал с "Под игото". Ако имате възможност или причина да я прочетете - направете го, но недейте да прибягвате към съкратената ученическа версия - тя само погубва интереса.
Продължих с още задължителна литература, прочитайки сборник с поезия и публицистика на Христо Ботев, за която не мога да кажа много, тъй като не си падам по подобни произведения, а не познавам биографията на Ботев достатъчно, че да разбера защо са написани поемите по този определен начин.
Около 15 септември започнах и приключих "Фалшивият принц" от Дженифър Нилсен, главно защото ми се стори мъничка. Хареса ми, но както тази на Джени Хан - не достатъчно, за да я оценя по-високо. Хареса ми идеята, но още от началото ми беше ясно накъде ще отиде действието и какви са най-големите обрати в сюжета. 
Благодарение на издателство Егмонт, отново, прочетох предварително "Междузвездни войни: Ново начало. Принцесата, разбойникът и фермерското момче" от Александра Бракен. Написах ревю за книгата, в което освен мнението си съм обяснила някои неща около цялата трилогия, която предстои да бъде издадена. Можете да прочетете ревюто, кликвайки тук
И последно прочетох "Седем години копнеж" от Силвия Дей, която ми пратиха от издателство Софтпрес в замяна на честно ревю. Самото то предстои да бъде публикувано в началото на октомври, така че съвсем скоро ще разберете подробното ми мнение за книгата.
Колкото до книгите, които искам да прочета през следващия месец - ще заложа на "Алена кралица" от Викнория Айвярд отново, тъй като не обичам книгите да остават по рафтовете ми твърде дълго, особено когато вече веднъж съм казала, че ще ги прочета. 
Ще довърша вече започнатата "Обещание" от Карина Хали, също изпратена от издателство Софтпрес за ревю. И третата книга, към която имам претенции и доста високи очаквания, е втората книга в поредицата "Живият хаос" от Патрик Нес - "Въпросът и възражението". Надявам се след входните да ми се освободи малко повече време и този път да завърша на сто процента този списък. 
Има ли книги, които искате да прочетете през Октомври? 

1 коментар:

  1. Алена кралица <3 Толкова я отлагах, толкова я заобичах. Предстои ти цяло приключение :))

    ОтговорИзтриване