неделя, 11 октомври 2015 г.

Fall time cozy Book TAG

В днешния слънчев есенен ден реших да направя още един кратичък таг, този път тематичен. По време на училище таговете са най-лесното решение за блога, имайки в предвид часовете, които ми отнема да напиша по-дълъг пост или ревю. Благодаря на Ели за тага, а също и за това, че попита кой иска да бъде тагнат! (Представете си, че тук има смееща се емотиконка.) Каня Мели и Юли да го направят също!

1. Падащи листа: Светът е пъстър - изберете книга с червени, оранжеви и жълти
нюанси на корицата - "Хари Потър и Даровете на смъртта", винаги като я погледна си представям прошарено с различни топли цветове дърво. Друг е въпросът, че самата книга не поражда топли чувства през всички стотици страници.
2. Топъл пуловер: Най - накрая е достатъчно студено, за да облечеш топла и удобна дреха - коя книга ви дава най - топлите потрепвания - И аз като Ели ще кажа "Фенка" от Рейнбоу Роуъл, прочетох я скоро и все още историята ѝ ме кара да се усмихвам. Други книги със същия ефект върху мен са "Целувка за Ана" и "Рисунка за Айла" от Стефъни Пъркинс. 
3. Есенна буря: Вятър вие, дъжд се сипе - изберете любима книга или жанр, която бихте чели по време на буря - Бих заложила на фентъзи с много напрежение и интерени обрати, но също и на contemporary, което въпреки студеното време да ме затопли. "Стъкления трон", "Въглен в пепелта" и "Ще те чакам" прекрасно биха паснали на атмосферата.
4. Свеж полъх: кой е героят, с когото искаш да се размениш - Отново подкрепям Ели, Клеър е перфектната героиня и бих дала всичко, за да се върна назад във времето и да изживея нейното приключение. Но нещо ме кара да искам да бъда на мястото на Трис от "Дивергенти" (Вероника Рот) - не само заради чувствата, които бих изпитала в нейния свят, а и за да променя решенията и изхода на събитията, особено в последната книга от трилогията.
5. Горещ ябълков сайдер: коя не толкова популярна книга заслужава повече внимание - "Аз съм пратеникът" от Маркъс Зюсак. Всички говорят за "Крадецът на книги", за което нямам против, разбира се, тя е една от най-любимите ми книги. Но "Аз съм пратеникът" е също толкова страхотна, колкото "Крадецът". Надявам се в бъдеще вниманието на хората да се насочи към нея и да бъде оценена както заслужава.
6. Палто, шал, ръкавици: сезонът е студен и е време да се покрием - коя е книгата с най - смущаваща корица, която криете от чуждите погледи - Нямам книги с особено фрапиращи корици, от които бих се срамувала на публично място. Може би само тези от поредицата "Академия за вампири", едни от най-неподходящите и искрено грозни в библиотеката ми. Мога да си представя колко други варианти са имали, а са избрали лица на хора... С никаква композиция.
7. Тиквен пай: любима есенна храна - Баница. Похапвам си я винаги, разбира се, но има нещо за есента и баницата заедно, което ме кара да се усмихвам широко. И миризмата, когато е изкарана току-що от печката...

Няма коментари:

Публикуване на коментар