четвъртък, 10 декември 2015 г.

"Winter is Coming" Book TAG

Макар и да не правя много често, обожавам тематични тагове! Днес ще ви представя отговорите си за коледен такъв, в който бях тагната от Кая! Непрестанно ги следя по блогове и в ютуб и несъмнено приповдигат настроението ми и ме карат да тръпна в очакване на ваканцията и празниците. Оставям тага отворен, тоест всеки е свободен да го направи, ако желае, тъй като ми е малко трудно да следя кой вече е бил поканен и кой - не. 

Източник: weheartit.com
Сняг: Красиво е когато всичко е затрупано с него, но след това започва да се топи - Книга/Поредица, която сте харесвали в началото, но по средата вече сте изгубили интерес.
"Реликвите на смъртните" от Касандра Клеър. Първа книга ми хареса достатъчно, че да си купя и следващата, но тя, "Град от пепел", ми се стори изключително скучна, сякаш нищо значимо не се случи. Притежавам и третата и наистина искам да я прочета, но интересът ми към поредицата отдавна изчезна. 

Снежинка: Нещо красиво и винаги различно. - Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.
Отговорът ми тук е "Крадецът на книги". Изборът на Зюсак Смъртта да разказва историята на малката Лизел е необичаен, но не е единствената причина, поради която избирам именно тази книга. Тя е една от малкото, които реално промених виждането и мнението ми за дадено нещо и предизвикаха интерес, който, повече от година и половина след прочитането, все още не е изчезнал.

Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си. - Книга, която е подходяща за цялото семейство.
"Коледна песен" от Чарлс Дикенс, в духа на Коледа. Също и "Хари Потър", която и да е от частите. На мнение съм, че поредицата не е само за деца, а хора на всяка възраст могат да намерят нещо важно за себе си. 

Коледа: Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.
"Хари Потър и Философският камък", не е най-любимата ми част, но е тази, която винаги ме връща съм детството ми, в коледните дни, когато седях на дивата, завита с няколко одеяла, до мен елхата светеше, мама ми белеше портокали и мандаринки, докато аз гледах с възхищение към екрана. Но мога да добавя и "Фенка" от Рейнбиу Роуъл, една от най-сладките книги, които прочетох тази година, и в която намерих художествената си двойничка.

Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци. - Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.
Мисля, че в момента най-много желая "Огнената наследница" от Сара Дж. Маас. Нямам никакво търпение да продължа с поредицата!

Целене със снежни топки: Понякога може да боли когато те ударят. - Книга, която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.
"Алена кралица" от Виктория Айвярд. Започвайки книгата не мислех, че ще ме развълнува толкова, но уви... Ако искате да разберете малко повече за това, можете да прочетете ревюто ми, кликвайки тук

Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки. - Книга, която сте харесвали когато сте били деца.

Измръзване: Книга, която ви е разочаровала.

Вече споменах тази, но "Глад от пепел" от Касандра Клеър. Също "Подборът" от Али Конди, "Завинаги" от Маги Стийвотър, "Реквием" от Лорън Оливър, "Жената в черно" от Сузан Хил, "Последните оцелели: Живота, какъвто го познавахме" от Сюзан Бет Пфефър, "Опасна дарба" от Найери и така нататък. 

Елен: Нещо, което ни е скъпо. - Книга, която има сантиментална стойност за вас.
Първо се сещам за "Кралици на красотата" от Либа Брей, тъй като я четох по пътя към Барселона през Италия. Напомня ми за жегата там, прекрасния Сан Ремо, пясъка, Arizona tea...

Няма коментари:

Публикуване на коментар