четвъртък, 1 май 2014 г.

April Favorites - книжка с усмивки

Истината е, че за да събера неща за този пост, се въртях около тридесет минути из стаите у нас. Нямам много нови придобивки, поне не такива, които заслужават внимание, но пък това е само повод за радост - спестих някой лев, който ще послужи за предстоящото ми пътешествие. 
Като цяло Април бе щастлив месец, правих нови неща, запознах се с нови хора. Напълно непознати хора ми обясняваха физика на испански. И такива работи...

Козметика.
Разбира се, започваме с малкото козметични продукти, които използвах най-много през изминалия месец и които според мен заслужават внимание. 
След първият ми опит с продукт на марката Cottage - душ гел с карамел, този месец си взех този Рай, сложен в малка сладка кутийка. Силният аромат на морски цветя е глезотия за всеки. Обожавам начина, по който цялата баня го просмуква, а също и кожата ми. ако сте заинтересовани, можете да го намерите в дрогерии на цена около пет лева.
Вторият продукт е на марката Клоран - спрей за разресване на коса. На опаковката пише, че е за деца, но пък не намирам нищо лошо в това да употребявам възможно най-безвредните препарати. Сдобих се с това вълшебство от аптека "Ремедиум" в комплект с шампоан, също за разресване, при това на промоция около 14 лева. Като редовната цена на единия артикул не е по-малка от 15 лева.
Трябва да призная, че съм почитателка на Essence. Този месец новите ми придобивки от щанда за козметика са база са сенки и червило.
Базата е приятна, в действителност удължава грима с няколко часа. Само цветът ми все още ми стои някак си неестествено, но пък може би грешката е моя. Макар и да не съм на ясно продуктът да има цветова гама. Освен това се почиства изключително лесно заедно със сенките с мокра кърпичка или просто с вода.
Вторият ми продукт е червило на Essence, в цвят Coral Calling. Изглежда изключително нежно и естествено върху устните, в началото хидратира, и се нуждае от ново нанасяне след около час (при положение, че постоянно говориш и си в движение). Не помня точната цена, за която се сдобих с него, но предполагам, че е не повече от шест-седем лева в дрогерии и на щандове на марката. 


На снимката можете да видите двете мои най-любими неща в света в момента. Малката четворка гримове на Ruby Rose напуска чантата ми само докато се гримирам у дома или преди училище, докато пътувам. По маркировка, цветовете са номер 11. Обикновено най-често използвам най-светлия розов цвят по целия клепач, а когато се стремя към нещо по-забележително - и най-тъмният в краищата на окото, в сгъвката. Палитрата е закупена от малко козметично магазинче, но предполагам, че можете да я намерите на щанд на марката на цена около 6-7 лева.Втората палитра от един цвят е на Sephora, и притежавам нея и още три подобни от миналото лято, закупена още от Гърция. Попаднах на разпродажба и взех всеки цвят за около пет-шест евро. Цветът от снимката и този, който използвах може би най-много този месец, се казва "Wild and precious" №87. 
Определено времето този път не беше в полза за ноктите ми и по-скоро цветовата гама върху тях. Но това са двата мака, които ми хванаха окото. Първият, розов, номер 122 на Flormar, е страшно свеж и пролетен цвят. Освен това, както и другите лакове на марката, засъхва не достатъчно, но сравнително бързо. С вторият, номер 394, се сдобих само преди няколко дни, но е вторият ми от тази серия с много ситни точици, така че от сега го обичам. Всеки един е на цена между два и три лева в зависимост от мястото, от което го купувате.

Аксесоари.
Този месец залагах предимно на тънки
шалчета в комбинация на кожено яке, черни протъркани дънки и кецове. Но освен тях, различните герданчета бяха ежедневен приятел. Нямам особено голяма колекция с много интересни бижута, но това не ми е никакъв проблем. Всички, които имам, ми носят достатъчно късмет, че да ги нося безспирно. Освен това кой не обича сови с малки блестящи камъчета? Или пък най-обикновени сребърни синджирчета с няколко дранкулки? 

Книги.
Не мисля, че пет книги за месец е особено забележителен рекорд, но е сравнително добре като се има в предвид втората смяна, наближаващия край на годината и това, че аз трябва да бъда оформена по-рано от останалите, защото ще пътувам. На снимката Виждате три книги: "13 причини защо" от Джей Ашър, "Хартиени градове" от Джон Грийн и "Лабиринтът: Бягство невъзможно" от Джеймс Дашнър. Започваме с третата, тъй като нея прочетох първа и може би ми допада най-много. Идеята на историята ми напомня малко на "Игрите на глада", макар и така да казваха и за "Дивергенти". Но няма да е лъжа ако кажа, че през цялото време действието ме държеше под напрежение и дори на места пропусках описателните части, за да разбера дали някой ще оживее или кой се крие, или дали Скръбниците ще докопат Том, главния герой. Ако трябва да дам оценка та книгата, то тя ще е четири от пет звезди, при това може би само заради времето и лицето, в които е писана. Струва ми се, че всичко щеше да изглежда по-истинско и непредвидимо, ако беше от лицето на главния герой и в сегашно време. 
"13 причини защо" е втората книга, която присъства в списъка ми. Тя е от онези тийн-депресиращи-романи с наистина дълбока история, в която трябва да се съсредоточиш до болка, за да вникнеш. Мисля, че тази задача изпълних доста добре. Става въпрос за едно момче, което получава кутия с касетки със записи от Хана, момиче от неговото училище, което се е самоубило неотдавна. На всяка страна от една касетка Хана е записала съобщения за хората, които са причинили самоубийството ѝ като всеки един трябва да ги прослуша. Което навежда главния герой на мисълта, че той също е виновен за смъртта на момичето, което е харесвал. Всъщност може да звучи много банално, но книгата беше страшно добра освен като начин на писане, но и героите. Сюжетната линия беше нещо ново, начина, по който беше поднесена историята и гениалната връзка между всичко написано. Четири и половина звезди от пет заслужава определено.
И "Хартиени градове", която имам от много време, но чак този месец прочетох. Героите на Джон Грийн по принцип си приличат, но в тази книга, в сравнение с "Къде си, Аляска", например, мистерията ме по-майсторски вкарана. Освен това Кю е пич. Приятелите му също. 
Прочетох и "Множество Катрини". Колкото и да не ми се иска да го кажа, това беше една от най-скучните книги, които съм чела от много време насам! Героите бяха слаби, диалозите - също. Идеята за теоремата беше някак си забавна, но така и не можах да си обясня, щом наистина работи, защо аз си нямам гадже. 

Филми.
"Голямото скачане" е най-интересният филм, който съм гледала от "Дивергенти" насам. Кой не обича английски акцент, оригинален хумор и четирима самоубийци, които си правят случайно събрание на покрива на най-високата сграда в Лондон в навечерието на Нова година, за да се самоубият? Нямам идея кога го гледах, но бях в компанията на една от най-добрите ми приятелки и беше страшно забавно. особено когато не ни пуснаха с Мак доналдс, изчезнахме за една минута и се върнахме, само дето го бяхме прибрали в торбичката ми от книжарницата. И пича, който проверяваше, дори не се усети, той май не ни запомни. 
Също така този месец повторих първия сезон на "Игра на тронове" (и между другото започвам да чета първата книга). Яд ме е, че изпуснах Трона, когато беше в София. Давам всичко, за да се докопам, където и да е. 
 Вечер, преди да заспя, тъй като имам навика да си пускам сериал, изборът ми беше "Сабрина, младата вещица". Може да ви се стори много смешно, той като филмчето е доста старо, но е толкова интересно! Като малка го хващах по телевизията понякога и го обожавах. Пък и е перфектно за същинския край на деня. 

Музика.





За настроение. 
Нищо по-интересно от миналия месец. Писането отново е на първо място в списъка с дейности, които ми носиха и все още носят щастие. Но освен това добавяме любимите ми разходки с приятели в софийските паркове, вечерите с майка ми, таблета ми, в който има всичко, от което се нуждая - музика, филми, любимите ми книги и Флапи бърд. Шегувам се. Имам го, но не го играя. Освен това сигурно всеки ден препрочитам малката книжка, подарък от Мария, която като по предназначение ме кара да се усмихвам на всяка страница. 

Това е от мен за този месец! Надявам се за вас да е бил също толкова приятен и усмихнат, както беше и за мен, и ви пожелавам два пъти по-уникален Май!