събота, 13 юни 2015 г.

Пренареждане на рафтовете 2015

Знаете ли гадното виновно чувство, когато искате да направите нещо, но ви е страх от промяната, не знаете как да го направите или просто не ви се занимава? Всичко това се отнася за мен и пренареждането на рафтовете ми, което планирам буквално от половин година. Най-вече това със "страха". Когато свикна с нещо обикновено ми е трудно да го променя, защото знам, че ще ми отнеме много време да свикна с новото. Но днес най-сетне се реших да пренаредя час от книгите си. Тези върху библиотеките, които главно привличат вниманието в стаята ми. 
Реших да не пренареждам само най-горния ред на високата библиотека, тъй като в момента книгите се побират перфектно и разликата във височината им не си личи. 
В процеса на подреждане разбрах няколко неща. Първото е, че нямам място за повече книги и се нуждая от нова библиотека. Второто е, че един цял ред от широката библиотека събира почти всички на издателство Егмонт, които притежавам. Чувствам се обсебена.
Идеята в основата на пренареждането ми е книгите да са подредени по височина, автор и дори издателство. Само госпожа Илиева може да пресметне колко са възможностите за подредба на всички, които притежавам. И аз мога, но на око ми е по-лесно.
Ето го и резултата от свалянето и качването на всички книги:

3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. ох,мога ли да ти дойда на гости??:D <3
    PS. и при мен книгите на Егмонт са си на цял отделен рафт.:))
    PS2. извинявай за обърквацията с коментарите,предния го изтрих по погрешка.:D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може :D <3 Търся си другарче за четене и говорене за книги от другата седмица :D
      Няма проблем за коментара ;)

      Изтриване