петък, 19 юни 2015 г.

Bookish Scenarios TAG

Имам нужда да публикувам таг постове, дори с риск да станат прекалено много отново. Ще рискувам в името на този, който пиша благодарение на Вики. Тя ме тагна преди няколко дни, за което ѝ благодаря! (Спасява ме от писане на ревю.)


1. Трябва да се отървеш от всичките си книги и можеш да задържиш по една от всеки от следните жанрове: съвременна литература, фентъзи, нехудожествена литература и друг по твой избор. Кои книги ще задържиш?

- От съвременната литература определено бих запазила "Елинор и Парк" от Рейнбоу Рауъл, тъй като все още е една от най-любимите ми и една от тези книги, които мога да препрочитам отново и отново. "Създадена от дим и кост" е фентъзи книгата, която избирам. Рядко се срещат толкова красиво написани четива с оригинални идеи и интригуващи герои. Не притежавам нехудожествена литература, за това тук не мога да дам отговор. Жанрът, който избирам, е романтика, и книгата, която бих задържала, е "Без хоуп" от Колийн Хувър.


2. В книжарница си и чуваш тейнейджър да казва на майка си, че не обича да чете, но
майка му настоява да вземе някоя книга. Отиваш при тях и препоръчваш книга, която смяташ за подходяща за хора, на които не им допада четенето - коя е тя?

- Първото заглавие, което изниква в ума ми, е "Хари Потър". Смятам, че книгата е подходяща както за малки читатели, така и за големи, достатъчно завладяваща е, че да те накара да продължиш с останалите книги от поредицата. А и до момента колко хора са е влюбили в четенето именно заради нея? :)

Не се чувстваш на себе си и се нуждаеш от подобряване. Коя книга четеш, за да си върнеш доброто настроение?
- "Обсидиан" от Дженифър Л. Арментраут, една от най-забавните книги, на които съм попадала. Както и останалите от поредицата.

Връщаш се назад във времето за ден, в тийнейджърските си години. Коя книга е най-вероятно да се хванеш да четеш?
- "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак. Тази книга заслужава да бъде препрочетена един милион пъти.

5. Твой приятел те изненадва с четиридневно пътуване и имаш един час да се подготвиш. Коя книга ще вземеш за по път?
Обикновено за пътувания предпочитам леки летни книги, които не ангажират мислите ми с анализиране. Предполагам, че книгите на Сара Десен са перфектни за случая. Също "Изборът" от Кийра Кас и "Кралици на красотата" от Либа Брей.

6. Къщата ти е била обрана! Не се тревожи - всички са в безопасност, но библиотеката ти е била претършувана. Коя книга наистина се надяваш да е добре?
Истината е, че ако в действителност някой обере къщата ми, първото нещо, което ще проверя, ще бъдат рафтовете с книгите ми.
И първата книга, която ще потърся, ще бъде "Крадецът на книги" (която се появява за втори път в този пост). Имам някакви странни сантиментални чувства, изключително много я
обичам и не бих искала да я изгубя. Също така бих била притеснена за "Друговремец" от Диана Габалдон (въпреки че не съм я чела все още). Книгата ми е подарък, а заедно с това се чувствам привързана заради сериала - любимия ми.

7. Твой приятел взима назаем книга и я връща в ужасно състояние. Ти а) се преструваш, че не си забелязал/а, б) го молиш да ти купи нова или в) тайно унищожаваш някоя от неговите?
Моля го да ми купи нова. Ужасно много мразя да давам книгите си на когото и да било, защото в крайна сметка ги получавам не в ужасно, но очевидно по-лошо състояние. Не понасям сгънати ръбчета, пречупено гръбче и протрити страници. Въпреки това не бих го причинила на друга книга, за да си отмъстя. Не бих си премълчала също. Ново копие ме устройва перфектно.

И така. Благодаря за тага отново! На свой ред каня Юли, Ана и Гери да го направят, ако имат желание! Това е от мен за сега, желая ви усмихнат петък! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар