неделя, 1 юни 2014 г.

May Favorites - напълно естествени; и от всичко по много

Здрасти на всички, готови да отделят няколко минути от времето си тук! Честит първи юни! С ден закъснение съм ви подготвила един доооста дълъг "May Favorites" пост с много музика, книги и изключително много филми! За сметка на това козметиката е малко, но с идването на хубавото време желанието ми да нося по-малко грим се увеличава. Пролетта е за да бъдем естествени. Сега ви желая приятно четене! 

Козметика.

 Започвам с прекрасното червило от Avon, което майка ми всъщност бе взела за себе си, но подари на мен и сестра ми. Май само аз го използвам. Цветът на снимката изглежда червеникав, но всъщност е съвсем приятен телесен цвят, който при нанасяне не придава болнав вид. Хидратира и омекотява устните бързо, а тонът се губи след час и повече. Нямам никаква представа от цената, но можете да го намерите в каталозите под името Blush nude.


Този гланц за устни използвам вече втори или трети месец и съм абсолютно влюбена. Омекотява, хидратира, има леко горчив мирис на бадем и е изключително сладък. Просто го слагам в несесера си или малко джобче на чантата и всичките ми проблеми свързани с устните са решени. Сдобих се с него от ДМ за около три лева, но е лимитирана версия, така че ако има заинтересовани... 


Лип бътър-а на Нивеа е най-новата ми придобивка, но и един от най-любимите ми продукти. При него бадемовото масло не се усеща в сравнение с уникално прекрасния аромат на малини. Не знам дали съм само аз, но когато си го сложа, имам чувството, че ям йогурт. Има лек бял отенък, ако се сложи повече от необходимото, но държи устните влажни и омекотява бързо. Цената на продукта е между четири и пет лева в различните дрогерии и магазини.
Също с аромат на малина, но и на къпина, е вторият гланц, който ви представям от серията на "I love cosmetics". Имам го от може би половин година, държа го в несесера с химикалките си и в часовете по български, докато госпожата говори скучни неща, просто го отварям и умирам от кеф заради миризмата. Има съвсем малко забележим червено-розов отенък, щом се нанесе. Цената му е към шест лева в Beauty zone. 


Завършвам категорията с настоящия ми любим аромат - Spotlight от Avon, получих го за подарък преди месец-два и през Май се осмелих са отворя красивата му сребриста опаковка. Ароматът е силен и подхожда повече за вечер, но пък аз не минавам като под пръскачка, за това не виждам лошо едно-две впръсквания в униформата ми за училище. В момента е намален в каталозите на марката, за двадесет и пет лева. 

Книги.
Напълно на пук на всички класни и тестове този месец, аз всеки ден по няколко часа преди училище, двадесет минути в метрото и още няколко часа вечер бях с книга в ръка. И крайния брой за четивата ми през месец Май е пет, като не броим тази, която още не съм довършила, и не присъства на снимката. Започвам с "Реликвите на смъртните" от Касандра Клеър. Най-накрая убедих да ми я купят, след като толкова много хора ми я препоръчваха горещо. Освен тях, една от причините да я прочета беше филмът, главно Джейми и Лили Колинс. Но няма да превръщам поста във фенгърл, просто ги обожавам, макар и филма да изпуска много подробности от книгата. 
"Елитът" от Кийра Кас е втората книга от поредицата "Изборът" и моят абсолютен фаворит измежду всички. Историята е толкова увличаща и лесна за четене и разбиране! Героите са интересни, изграденият свят не е нещо, което не можеш да срещнеш, но е красиво описан. Освен това обичам корицата, окей? Признавам си, че взех първата заради нея, въпреки поговорката. 
"Красив негодник" получих като подарък от една от най-добрите си приятелки, за което я обичам жестоко много, дори и да не препоръчвам книгата по ред причини. "Красив непознат" е втората книга от поредицата и по-добрата от двете според мен. Но отново не я препоръчвам (хаха). Просто нашият inside joke с Мими - в нашата библиотека едва ли има розова зала. 
Последната книга, която завърших напълно този месец, е "Заедно на път" от Сара Десен. Тя е част от кампанията на  списание Браво "Браво препоръчва". За тези, които се интересуват, в момента можете да я закупите от вестникарските павилиони за пет, вместо десет лева, като промоцията свършва след 4-5 дни. Книжката е една от онези, които бих чела, топейки крака в морето на фона на веселата глъчка и горящото слънце по средата на Юли. Историята е лека, на моменти забавна, която в някои части те кара да се замислиш. Типичен тийн роман. Ето и резюме: 

"Безсънни нощи.
Нощта винаги е била времето на Одън, нейният шанс да избяга от всичко и всички наоколо.
Тогава среща Ели, партньор в безсънието и нейн среднощен водач.
А безкрая на летните нощи предлага хиляди възможности – ябълков пай, хубава чаша кафе, разговори и дори да се научиш да караш колело…"

Филми.

Тук мога да изпиша километри за всички филми, които гледах този месец. Започвам с първия, който имах щастието да споделя със сестра си - концертът на "Виолета". И двете гледаме предаването и беше смешно когато влязохме в залата, защото бяхме най-големите. И в частност аз. Децата дори нямаха идея къде се намират, докато аз пеех всяка песен на испански, привличайки вниманието и погледите на присъстващите. Концерт, не зная какво да кажа... 
"What to expect when you're expexting" и "He is not that into you" гледах в началото на месеца за развлечение, отчаяно се нуждаех от малко комедия. И кой не се радва на Камерън Диас, Дженифър Анистън, Скарлет Йохънсън и Брадли Купър, за бога? Четирима от най-любимите ми актьори. 
"Fright night" определено не е един от най-добрите филми, които съм гледала, не ми беше страшен, но е ясно, че не това е целта. Харесаха ми актьорите и тяхната игра, но самата идея с вампирите вече ми е поизтъркана. Дори и това да е един от най-добрите филми с тях. 
"Въпрос на време" ми бе препоръчан от Мими, за това и го гледах. И ми хареса. Много. Може би има още стотици филми, свързани с пътуване във времето, но се ловя на бас, че нито един не съдържа хумор на такова ниво, нито пък перфектен актьорски състав и добра режисура. Влиза в топ 20 листа с филми, които бих гледала втори път, без съмнение. 


"Крадецът на книги". Моля ви. Просто дайте всички награди на света на екипа, заснел този филм, умолявам ви. Вече втора седмица, от както го гледах, и все още съм абсолютно обсебена от завладяващата история на лентата! Сестра ми дори ми обеща да ми купи книгата за рождения ден. По принцип е съм почитателка на Германия, камо ли нацистка, заради което идеята да го гледам не ме привлече толкова много, но историята, актьорите, играта, декорите, ефектите, акцентите им, Руди... Не е реално как ми повлия. Нямам търпение да прочета и книгата. А за сега препоръчвам филма на всички с два часа свободно време, желание да разсъждават и страст към четенето. 
За да бъда честна, пуснах си "Четецът" само заради Кейт Уинслет и без да знам, че действието се развива в Германия отново. (Не, никога няма да харесвам страната, окей?) Идеята е интересна, става въпрос са едно момче, което е болно, и жена, която му помага да се прибере у дома. След като се оправя няколко месеца по-късно, момчето я намира и двамата започват тайна връзка, като всеки път, щом се срещат, той ѝ чете книги, защото тя не може. Години след това, след като са прекъснали връзката си, се срещат отново в съда като студент по право и обвиняема за убийството на десетки жени в концлагер. (И така нататък). Филмът ми хареса, беше интересен, Кейт е несравнима както винаги, не е реално колко добре изигра ролята. Определено заслужава наградата за "Най-добра актриса", поздравления. 
"Лолита". Лолита. и този филм си пуснах заради Мими, или по-точно Ася, която ни го каза. Дори и аз да знаех книгата от преди това. Доста объркана съм и мислите ми са смесени. От страна на актьори и игра няма да коментирам, защото мнението ми е положително. Момичето изигра ролята блестящо. Но историята. Не мога да разбера дали тоя Хумберт е много ясно изявен педофил (според книгата е) с изключително дълбоко психическо нараняване от самото му детство. Или просто е луд. Също така ми е интересно дали Долорес го обича, както той нея, или е просто една четиринадесетгодишна (дванадесет!) лигла, която иска нещо много конкретно и знае точно как да го получи с лекота. При всяко положение лентата ме остави объркана. Дори и през цялото време със сестра ми да се смеехме. Запозната съм с части от книгата заради Мими, имам я на телефона си, но все още нямам намерение да я чета. Едва ли някога ще го направя. Съжалявам.
Няма да коментирам много "Endless love", защото Алекс Петифър. А той е перфектен. Момичето беше красиво, а действието - интересно. Имаше моменти, в които крещях на някой да направи или да не прави нещо, което е добър знак. Хареса ми. И ми е смешно как след като го изгледах, още на следващата вереч цялата ми стена във фейсбук беше пълна с "Еди-кой-си is watching Endless love" ...
Иии в класацията last but not least - "Stuck in love", starring the perfect Lilly Collins and the love of my life - Logan Lerman. абсолютно перфектен и завладяващ филм. Като цяло проследява три сюжетни линии - животът на майката и бащата, на Саманта и Луи, и на Ръсти и Кейт. Може би защото е близък до моята възраст ми повлия толкова, накара ме да се замисля какво имам и как мога да изгубя много неща заради глупости. Освен това бяха семейство писатели, каквато се опитвам да бъда и аз, а това беше един вид плюс, забавно. Също така от него разбрах една от любимите си в момента песни, която ще видите в долната класация. 
Последно, филмът, който гледах най-скоро на кино - "Отмъщение по женски", дами и господа! Като фенка на Камерън и на качествените комедии, нямаше как да пропусна да го гледам. Смях се през цялото време, но най-много онзи момент в края, в който пича си разби носа и после просто мина през една от онези стъклени стаи, и стъклата се изсипаха върху него като дъжд. Честно, не съм се смята толкова през живота си! Освен това някой да ми обясни как е възможно и трите да имат толкова перфектни тела? Някой? особено Камерън. Давам всичко, за да изглеждам така на нейната възраст.
Ако не сте го гледали все още ви препоръчвам да си подпалите обувките и направо да тичате към най-близкия кино салон. Направете ми тази услуга. 

И нека да обобщим - прекарах половината си месец, гледайки филми. И повечето в рамките на отези шест дни ваканция, в които трябваше да уча за проекта по география и класното по математика. Здраве да е, по едното имам шест, а по другото със сигурност съм вързала тройка. И все пак - филмите са готини и ако някой от вас има интерес, ще се радвам да ми пишете обратно, за да си поговорим и да обсъдим кой е вашият любим.

Музика.



(Песента от "Stuck in love")




За настроение.
Няма какво друго да очаквате от мен, освен тетрадка, химикал, тонове музика в слушалките и чаша горещ чай Twinigns. Да не забравим и някой от вкусните донъти от Лидл. Дънкин донътс пасти да ядат. Нищо ново и този месец. Приятни разходки с часове по софийските паркове, купон в училище, дори първият ми купон (Може би ще напиша пост за това, имаше много, много алкохол. Много.) Не знам дали трябва да пиша това тук, но класни и тестове. Книги, които вече споменах. Но сега новият ми goal е рожденият ми ден на 11 юни. Тайно си мечтая за парти на последния чин в училище с много кафе и подаръци. (И да, животни, това е намек.)


Няма как да подмина обаче подаръка, който ми донесе най-добрата ми приятелка от Барселона. Заедно с още две магнитчета получих тази картичка с изгледи от един от любимите ми градове, картичка с лика на мъжа ми - Марк Бартра (Лина, любовници сме, не ме бий, знам, че го можеш) и миниатюрен вариант на номер за кола с моето име. Все още не мога да реша как точно да наглася Марк достатъчно близо до себе си, а името си - на видно място, но обещавам, че ще го направя съвсем скоро!

Но да, това е от мен за днес! Честит първи юни на всички деца и изобщо всички, които носят детската искра в себе си! Желая ви усмихнат празник! Яжте сладко!