петък, 20 юни 2014 г.

Travel bag essentials

Довиждане, България!
Здравей, прекрасна, слънчева, любима Испания!

Още от осем сутринта у нас кипи усърдна подготовка на багажа, пътните ми чанти и разни подробности да пътуването ми след няколко часа. Най-накрая дойде! Дочаках най-сетне Европейската си обиколка. Италия, Монако, Франция и Испания - бъдете готови за мен!
Реших, че ще е интересно да снимам най-важните неща, които ще нося с мен през първите двадесет часа до Италия в автобуса, и да ги споделя с вас. Разбира се, всичко е под заглавието Basic, постарах се да няма излишни неща, които да не ми трябват и само да ги нося насам- натам.
Първата снимка е обща на повечето неща, които нося. Чантата, която избрах за ръчен багаж може би не е една от най-подходящите за разходка в центъра на Барселона, но е в перфектния размер за всичко, което ми трябва. Купих я съвсем скоро от Denzel за около 18 лева. Просто защото нямах нищо подходящо, и това беше единствения ми избор. Портмонето ми е още от първото ми посещение в Гърция миналата година, от Петрич, където го намерих в местно магазинче на цена под 15 лева. Което си беше супер инвестиция, при положение, че все още му няма абсолютно нищо. 
В дясно можете да видите телефона и слушалките ми, които определено са част от задължителния Багаж, а също и карта на Барселона, която най-добрата ми приятелка ми зае за това ми пътуване. Нищо, че аз ще обера всички безплатни карти, когато стигна там. 
Както казах - до първата дестинация ще се возя цели двадесет часа. За това съм се запасила с две книги - "Кралици на красотата" и "Истината за завинаги" от Сара Десет, новата от "Браво препоръчва". както и още стотина в електронната книга. Таблетът няма как да забравя, особено след като това ще е единствената ми връзка с приятелите (освен телефона, но Скайп...). Разбира се, тетрадката също има място в чантата, придружена от две химикалки и много желание за изписани редове. 
Очилата са задължителна принадлежност, особено след като ти предстои седмица в слънчев град като Барса с няколко предходни плажа в Италия и Франция. Което важи и за фотоапарата. Той не фигурира на снимките, той като снимам с него, но за това можете да видите калъфчето за телефон, в което съм прибрала много резервни батерии. А в малкото второ розово калъфче има лекарства, които биха ми послужили по време на пътя, не дай си Боже. 
Тъй като поддържам доста дълъг маникюр, пилата и нокторезачката са на чело на списъка. Реших да взема любимия си гланц на Балеа и малка разфасовка от парфюм "Percive" за из път, вместо голямо шишенце. То е в куфара. Двете са в комплект от Avon на цена, която не помня. Последно, но не по важност, кърпички, сухи и мокри, защото никога не знае кога какво ще се случи.  
Въпреки че имам тази карта от Лина съм решила да си събирам от всеки един град, който посетя, от всяко място, на което предлагат безплатни. Било то за спорта или просто за да запомня прекрасните държави. И пренебрегвайки факта, че опитът ми с карти е малък, а съмненията, че ще се справя - големи. Сигурно в края на пътешествието ще мога да облепя стените на стаята си с тях, вместо с тапети или плакати. Което е доста приемлива и иновативна идея, може би ще предложа някой ден. 
И така, с пътната ми чата, куфарът и една чанта с храна (благодаря, мамо, че ме охранваш точно преди плажа ми в Барселона. Благодаря!) съм абсолютно готова да се кача в автобуса и да прекося половин Европа, само и само да стигна до любимия ми град. Пожелайте ми успех! А аз на вас - приятна последна седмица от училище и весела ваканция!