събота, 6 септември 2014 г.

August Favorites - Чао-чао, лято!

Last summer vibes. 
Буквално. Прекарах последните топли дни на август на плажа, плувайки срещу приятните вълни, а в кратките почивки - с книга в ръка и заровила крака в пясъка. Ха, както започна лятната ми ваканция, така и завършва. 
Продуктите и всички неща, които присъстват в поста са любимите ми за месеца, но несъмнено ще свързвам конкретно с тази една последна седмица море за годината. 

Козметика. 
Може би си спомняте крема на Avon за ръце с какаово масло от миналия ми пост за любими продукти. Този месец продължих да го използвам, комбиниран и с варианта за лице, и съм особено доволна. Особено при излагане на слънце, кремът за лице омекоти и успокои кожата ми. А за ръце... задължителна част от сутрешната и вечерната ми рутина е. Не бих се отказала от нито едно от двете за нищо на света. В момента съм спокойна, че имам още, но веднага, щом свърши ще се сдобия с по още една опаковка. 
От известно време следях модните български блогъри и много от тях направиха публикации за серията Sand на Perfect, които са имитация на лаковете за нокти Kiko cupcake. И си намерих един. Уникално сладък розов цвят с оранжеви и сини частички, издръжлив и изключително бързо засъхващ. Лакирам едната ръка и докато лакирам втората вече е изсъхнал. Много съм доволна. През август реших да подхраня и заздравя ноктите си с това масло на Ikarov, което майка ми взе от някъде. В действителност помага много, имам чувството, че кара ноктите да растат малко по-бързо, стават по-твърди и се чупят по-трудно, ако въобще се чупят. А и все пак септември е сезон на преход, хубаво беше да дам старт на това, като закрепя положението. Дано този път нямам проблеми. 

Аксесоари.
Ха, да. Гумени гривнички, тенденция, която през последния месец нашумя бързо на родна земя. Страшно сладки са, вървят на почти всичко, правят се бързо и са удобни. Харесва ми как повдигат настроението ми, такива едни шаренки и приятни. Направих си цял куп и си ги сменям всеки ден. И все още гледам клипове за други видове, интересно е колко много има! Скоро май няма да се откажа от това занимание.
А тази гривничка намерих в магазин Denzel за не повече от два лева преди две седмици, горе долу, и от тогава я нося всеки ден. Имаше с още много цветове и фигурки - кръстчета, колела, птички, т.н., но се спрях на тази... ха, заради белезниците. Таен фен на "50 нюанса на сиво" съм. 

Книги.
Преди да си помислите нещо - не, този месец не прочетох само две книги. Не. Всъщност прочетох 10-11, но повечето бяха от библиотеката и ги върнах едва вчера, за това не присъстват на снимката. Освен това... Не са и едни от най-любимите ми. Книги от сорта на "Прелестни създания" (очаквах повече, стилът на писане не беше впечатляващ, а историята - предвидима), "Фауст", "Мъртви души" определено не са ми в топ 10.
Отбелязвам Август като забележителен месец. Най-накрая прочетох новата си най-най-любима книга - "Крадецът на книги". Не мога да опиша чувствата си, няма такива думи, които да ги покрият. Покъртително добра книга, невероятен стил на писане, толкова истинска и грабваща история. Диалозите, героите, времето, в което се развива историята. Никога не съм вярвала, че исторически роман ще е най-любимият ми, но ето, че прочетох тази книга на Маркъс Зюсак. Вчера си взех друга негова, "Аз съм пратеникът", и се надявам тя да е толкова добра също. Зюсак е на път да се превърне в най-любимия ми автор!
Намерих време между задължителните книги да прочета и втората книга от поредицата "Реликвите на смъртните" - "Град от пепел". Първата определено ми хареса повече, но тази... Накара ме да осъная колко много обичам Саймън, колко прелестен е Джейс, заплете историята още повече и сега нямам никакво търпение да си взема третата книга, за да разбера какво искаше да каже Валънтайн на Джейс... Ах..
Още две книги, които ми направиха огромно, огромно впечатление. Нямам снимки на "Синдер" и "Скарлет" от поредицата за "Лунните хроники", но... знаете ли, книгите са толкова завладяващи, че сега имам невъобразима нужда да отида, да дам 30 лева за двете, макар че вече съм ги чела, и просто да ги сложа на рафта си с книги, за да знам, че са близо до мен, дори и да не ги прочета втори път. Толкова ми харесаха. Последната само притежавам и планирам за четене този месец. 
Не предполагах, че история за киборги и роботи би ми допаднала, но... то е като приказка. То е приказка, "Пепеляшка", "Червената шапчица", а следващата - "Рапунцел", да си признаем, че идеята на авторката е доста добра. Препоръчвам на всички, които харесват заплетени истории, герои, чиито съдби са преплетени една в друга, екшън и междугалактически отношения със злата кралица на Луната. Която, уверявам ви, ще искате да убиете собственоръчно. 

Филми.
Да, не съм гледала "Замръзналото кралство" на кино, не ме съдете. Гледах го на Оли вкъщи, със сестра ми, полегнала в леглото. И ми беше удобно и интересно. Обичам това детско, адски сладко и зарибяващо е. Песничките са много приятни, страшно красиво направено е. Може би мога да го гледам още десетки пъти и няма да ми омръзне. И ще го направя.
"Ръката, която люлее люлката" винаги ще го свързвам с една почивка във Велинград, когато бях малка. Бяхме на почивна станция и ако някой от вас е бил знае, че срещу стълбищата на всеки етаж има (или преди е имало, не съм ходила от години) едни помещения с дивани и телевизори. Гледах го там за пръв път и си мислех, че е много страшен, криех си очите при всяка нова сцена. Може би винаги ще бъде един от любимите ми трилъри точно заради тези сантиментални спомени. Непознатите по диваните, миризмата на станция, стария телевизор... 
"Да разлаем съседите". Станах на 16 и точно тогава го спряха от излъчване. И трябваше да чакам още много, за да го качат в Замунда. Само за да не бъда толкова впечатлена, колкото ми се искаше. Филмът в действителност е забавен, но има повече простотии, от колкото бих понесла, особено ако се бях набутала да го гледам на кино. Или с нашите. Ау. Зак Ефрон е все още красив, по-красив от колкото когато беше на 17 и в "Училищен мюзикъл", определено. под въпрос е дали бих го препоръчала. Клоня към не.
За сметка на това с две ръце нагоре и много силно ви викам да отидете да гледате "Нека сме ченгета". Адски добра комедия! Скъсах се да се смея, актьорите са уникалниии. Нина Добрев е прекрасна също, но... Пред очите ми все още е онази сцена с голия крадец върху лицето на Джъстин. Ох, искам да го гледам отново. Смехът е гарантиран. Този, заедно с "Отмъщение по женски" и "Заедно по принуда" определено са едни от най-добрите филми на годината, обожавам ги. 
Това е вторият път, в който гледам "Крадецът на книги", филмът. И за втори път едва сдържам сълзите си заради уникалната история и брилянтната актьорска игра, която показват тия деца, заедно с останалия екип. За пръв път се радвам, че гледах филм преди да прочета книгата. Още първия път ми хареса толкова много, бях убедена, че книгата ще е добра, по-добра. Беше. Но филмът... Невероятно е да видиш как думите на един човек се материализират, Лизел Мемингер и Руди Щайнер са хора, как на рождения ден на фюрера се горят книги, как летят бомбите, как изтезават евреите. Много, много любим филм, който препоръчвам на абсолютно всички. Може би по-малките няма да го разберат от първия път. Но определено си заслужава да отделите два часа. Гарантирам.
Канех се да напиша отделен пост за "Касъл", но така и така споменаването му тук е напълно задължително. Лина е виновна. И за това я обичам. Тя ме накара да започна да го гледам и благодарение на нея седя до посред нощите, за да гледам "само още един епизод" на сериала. Обожавам Каскет, Алексис, Марта, Еспозито, Раян и Лейни, обожавам как тия двамата си пасват, как си ринадлежат. Обичам как сериала ме кара да си мърдам мозъка, да се опитвам да позная кой е убиеца и какво ще се случи (в една част от случаите става, но по-малката. Още не съм професионалист...). Едва на трети сезон съм, но съм си обещала до 15 септември да го приключа. Трябва да бъда бърза и с четвърти, защото ми се иска да хвана поне някои епизоди по телевизията. Ако стане - стане. Няма значение. Сериала е уникален! УНИКАЛЕН. Обожавам. Ако може да кажа едно най-любимо нещо от август, то то би било "Касъл".


Музика.






За настроение.
Сигурно сте се сетили за това вече. Страшно занимателно е да седиш и да си правиш гривнички, докато четеш или гледаш новия епизод на някой сериал. Настроението ми беше прекрасно. И имам още много ластичета, така че скоро няма да се откажа от плетенето. Не знам какво точно ще правя с толкова много гривни, вероятно ще подаря по някоя на приятелките ми, ще реша. 
Само като гледам снимката се усмихвам. Цветовете са супер свежи. Това лято определено бях на ти с цветни дрехи и аксесоари. Да, ще ми липсва...

Може би сте прочели поста, в който пиша как направих сама органайзер за предстоящата учебна година. Не беше продължителен процес направата, колкото запълването с разни шарени неща. Достави ми огромно удоволствие да се занимавам, да си пиша, да лепя и изрязвам. И резултата е шарен и весел. Постигнах целта си. 

Осъзнавате ли, че вече тече деветият месец от годината? Девети? Колко бързо се изплъзна времето и този път, неусетно. Все едно вчера беше март... Ха, а пък знаете ли какво значи девети месец? Училище. Не унивайте и не се ядосвайте, че почивката е свършила. Помислете колко ще е забавно в класната стая с приятелите, какъв купон бихте могли да си спретнете. А преди това изживейте последните дни от ваканцията пълноценно. Излезте и потичайте в дъжда. Или прочетете поне една от задължителните книги. Правете каквото ви е на сърце. После бройте отзад напред. 
Десет...

Няма коментари:

Публикуване на коментар