събота, 23 декември 2017 г.

Няколко дни преди Коледа #Blogmas2017 Ден 20, 21, 22, 23

Четири дни... Поне вече няма накъде да стане по-зле. 
Радвам се да се срещнем тук отново! Как сте, нещо ново от последните четири дни? 
Включихте ли се в Giveaway-а, който организирам? Ако не сте, но искате, скролнете малко по-надолу, до предната публикация, за да се запознаете с условията и за да се включите!
В някой от предишните постове писах, че подготвям изненада. Имах в предвид, разбира се, това малко раздаване на подаръци. Принципно планът ми беше да го публикувам на 15-ти, за да има повече време желаещите да се включат, но имах проблем с избирането на заглавията - смених много, чудих се колко да са, мислих си дали да са три книги за един човек или по една за трима. В крайна сметка направих това, което ми се струва най-логично в случая. Радвам се, че има желаещи да участват! Винаги, когато пускам подобни състезания, изпитвам лек страх от това, че в края на периода коментарите под публикацията ми ще са 0, което може би е и причината сега при появата на нов да се радвам толкова много! Чесстно казано, нямам търпение да изтегля победител. Ако можех, със сигурност щях да пратя на всеки по нещо, но един е по-добре от николко. Този жест е форма на обратна връзка от моя страна, на която държа.
Щастието ми днес е подхранено от многото часове сън. Също и от факта, че вече съм в кратката ми (твърде кратка) ваканция, която уж е коледна, но всъщност е, за да ми напомни, че остава много малко до сесията и че май наистина е време да седна и да поуча яко по абсолютно всичко. Решила съм обаче да оставя 2-3 дни за абсолютна почивка. Искам да си мързелувам, да гледам филми, да играя на игри, да чета книги и да забравя, че имам задължения. Днес денят ми мина точно по този начин - станах в 11, играх на симс почти цял ден и излязох привечер за обиколка на Метро. Главната ми задача там беше да намеря тефтер или тетрадка, или нещо, което да се превърне в новия ми органайзер за 2018-та. Да, ама не. Не намерих нищо и това приключение ще продължи в мола утре. Харесала съм си планер там, но не ми се дават толкова пари. Последната ми опция е, честно казано. Ако не намеря нищо по-добро обаче, най-вероятно ще ми се наложи да го купя. Да ви питам - предпочитате сами да правите органайзерите си или си купувате готови?
И така... утре ще се видим в предпоследния пост за Блогмас 2017г. Напомням, че остава само един час от днешния ден и целия 24-ти, за да се включите в гивауей-а за "Говори", "Graffiti moon" и "До всички момчета, които съм обичала".  Сега ставам - ще гледам "Сам вкъщи", разбира се, и най-вероятно ще си направя 3-4 горещи шоколада. Което ми напомня, че водата се стопли. До утре!

Няма коментари:

Публикуване на коментар