неделя, 9 декември 2018 г.

Втори 8-ми декември

За осми декември не пътувахме по хлъзгави пътища в Банско, за да качваме снимки от хотелски стаи и да пием скъп алкохол. Не си купихме скъпи тоалети специално за вечерта. Не се редихме на километрични опашки пред дискотеки в Студентски град и не се катерихме по маси под оглушителния звук на чалга. 
Но пък бяхме заедно - хората, които искахме за се забавляваме и да не изпадаме в крайности, за които ще си спомняме със странно чувство. Организирахме се в послединя момент и бяхме малка група (не целият курс), решихме да отидем на латиноамерикаснки бар - тематично, нали сме испанска филология.
И си изкарахме жестоко!

Регетон и голямо място за танци, присветкващи светлини, приятели и добро настроение - оказа се, че само това ми е нужно, за да си прекарам студентския празник страхотно. Не очаквах - не знаех къде отивам и дали ще ми хареса, не бях сигурна дали по някое време няма да ми стане скучно. Радвам се, че опасенията ми не останаха оправдани. Диляна си дойде от Милано, реши да се включи в скромната ни групичка и си мисля, че и тя си прекара страхотно. Разбихме се на регетон, бяха разочаровани от мен, защото не знам всички песни, които пускаха, минахме по няколко шота текила и пихме страшнно свеж джин с тоник с краставица и черен пипер, който бих се опитала да си направя вкъщи. Насладихме се на страхотната обстановка в Макондо (бар) в латиноамерикански стил, но си направихме твърде малко снимки (аз, например, имам една-единствена, на която със затворени очи и смешна усмивка ям краставицата от коктейла, която съм хванала с две сламки, все едно са клечки за ядене. Няма да ви удостоя с удоволствието да я видите, отива в личния архив). 
Прибирахме се с прекрасния нощен градски. След забавен момент с непознати на улицата и след това 15 минути пеша от спирката до нас с танцова стъпка, най-сетне дойде време за тотално размазване - но в леглото. 
Няма значение къде сте били, надявам се просто да сте си изкарали толкова добре, колкото и аз; да сте били в готина компания и да сте правили нещата, които искате. В крайна сметка, това са дните от следването, за които ще разказваме след някоя друга година. 

А пък днес продължавам с редовните занимания - чистене, фитнес, учене, някое пътешествие до Икеа...

Няма коментари:

Публикуване на коментар