вторник, 4 декември 2018 г.

Любими козметични продукти през зимата

Зимата е сезонът, който с идването си винаги ми напомня, че трябва да полагам повече грижи за себе си във всяко едно отношение: обличам се по-дебело и топло, опитвам се да се храня здравосволно и все пак се награждавам с някой горещ шоколад или коледна напитка от Коста, спортувам усилено и се грижа за кожата си.
Последното от изброените е темата на днешния ми пост. Той е извън зоната ми на комфорт - отдавна не съм писала за козметика и продукти, а и не се чувствам чааак толкова информирана, че да изказвам мнение. И все пак съм тук, за да разширявам познанията си и да споделям мнение!
Продуктите, които са част от рутината ми в последния месец, са сред любимите ми по една или друга причина.

Започвам с няколко продукта за грижа за кожата, които харесвам страшно много! 
Мицеларната вода на Mixa е най-приказният разтвор за почистване на грим, който съм използвала. Тази на снимката не е предназначена за моя тип кожа (смесена), но върши работата перфектно и миризмата ѝ е една идея по-поносима от тази на останалите от серията. Не нося ФДТ или други сериозно покриващи продукти през деня, но все пак не изпускам стъпката, защото водата премахва мръсотията от прекрасния софийски въздух и оставя кожата ми готова за следващите стъпки в рутината. (Цена: около 10 лева)
Uriage Gel Nettoyant е измивен гел за лице и тяло, който си взех след консултация с дерматолог. Предназначен е за смесена и мазна кожа. Формулата му е без сапун и парабени, усеща се много нежна, прави лека пяна и няма натрапчива миризма, която да остане след измиване. Оставя кожата ми една идея по-матирана и наистина чиста. Използвам го вечер преди да нанеса крем (най-често използвам най-обикновения защитен крем Бочко с витамин Е, невен и маслина, предназначен за 0+ месеца, тъй като напоследък той е единственият продукт, който не ми създава проблеми), а понякога и сутрин, когато искам да разнообразя. (Цена: 25-27 лева, в зависимост от аптеката)
Почистващият продукт за сутрините е пяната за измиване с розово масло на Leganza. Отново - деликатна пяна и малко по-силен от нужното аромат на роза. Оставя кожата ми чиста и мека. След няколко седмици употреба забелязвам, че изглежда значително по-добре, но не мога да кажа дали това се дължи само на един продукт, или на комбинацията от всички използвани. (Цена: около 5 лева)
Колкото и да обичам да си играя с грим, напоследък нямам достатъчно време. Стъпките ми за ежедневен грим са сведени до минимум, но все пак всики задължителни.

Любимата ми спирала в момента е Volume stylist за обем и дължина на Essence. Изпълнява обещаното - не е нужно да извивам миглите си предварително, защото тя ги прави достатъчно обемни, дълги и тъмни. Не съм забелязала значително ронене през деня, но пък премахването ѝ вечер не ми е любимият момент. (Цена: 6,59 лв.) Комбинирам я с кремообразни сенки за очи на H&M в оранжевикав цвят и с нежни блестящи частички, които си взех от намаление миналата година. Цената им беше 2 лева, но към днешна дата не мога да ги намеря в сайта им. Сенките са покривни, изсъхват бързо и стоят на клепача ми целия ден, като не губят от блясъка си. Цветът им е страхотен и според мен е много подходящ за сезона.
Има дни, в които съм в настроение за червило, и изборът ми обикновено е прекрасното червило на Kiko в цвят 407 Smart. Цветът е плънен и с блясък - в последно време избягвам матовите червила, понеже съсипват устните ми. Издържа няколко часа и дори не се усеща. (Цена: около 5-6 лв., от Рим)
Влюбена съм в течния Holographic хайлайтър на Catrice, който си взех още през лятото. Ето това са блещукащи частички, които искам! Зимен ми е, защото самият цвят е по-студен и icy. Нанасянето ми е по-странно, понеже не съм свикнала да използвам хайлайтър в течна форма, но с понече старание стои наистина много красиво. Чувствам се наистина страхотно в дните, в които имам време да си го сложа. (Цена: около 10 лв.)
От студа бузките ми се зачервяват задължително, но това не ме спира да си слагам от любимия ми руж на Golden rose, който имам от твърде много време (и това си личи от захабената опаковка). Цветът е нежен и подходящ за ежедневието, изглежда естествено и придава малко повече озареност на лицето, особено когато е комбиниран с мъничко хайлайтър. Един от най-икономичните продукти, които имам. (Цена: 7,79 лв.)

2 коментара:

  1. Прекрасен пост! Беше удоволствие да го чета. Определено ще погледна част от продуктите, които използваш :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесал! Надявам се сред тях да намериш нещо полезно!

      Изтриване