четвъртък, 18 декември 2014 г.

#Blogmas18

Вкъщи нямаме захарни бастунчета (:(), за това отново "крада" снимка от интернет. 
Изведнъж ми се прииска да прочета "Портретът на Дориан Грей", при това много.
А "Граф Монте Кристо" е много по-интересен, от колкото си представях. Да, чела съм съкратената версия, но си представях, че изпуснатите сцени са твърде скучни. 
Денят ми мина сравнително скучно. Освен изненадващото тестче по химия, часовете бяха спокойни и без да си давам зор доживях петия час. От шести ни пуснаха. Днес най-накрая успях да напиша един от двата поста с равносметка от годината и ще ги пусна след Коледа. Също и "77 неща" за зимата. Напредвам във всичко. 
Следобед нямаше какво да правим и със сестра ми гледахме "Касъл", докато нашите не се прибраха. Оказа се, че са пуснали и шестата книга на Ричард Касъл, а аз очаквах да се случи следващата година.
С най-добрата ми приятелка говорихме по телефона, опитваше се да избере подарък за едно момиче от класа ми, и се лута из книжарницата десет минути. Мжеше просто да спре някой и да го попита къде се намират книгите, които я интересуват. Но не, трябва аз да повтарям "наляво, наляво, наляво, наляво". (Честно казано обичам подобни случки. Много при това.) В крайна сметка се спря на "Обсидиан", защото, цитирам "Ооо, на корицата има някакъв як пич със странни очи", "Оооо, на корицата има як пич". Пепе Тот, ти си як пич. 
И да, аз знам кой е той. 
И да, следвам го във всяка една възможна социална мрежа. 
Утре ще си разменяме подаръци в училище, но отново идеята ни да е тайна се провали, защото именно тези, които претендираха всичко да остане скрито откраднаха листа с имената и видяха кой на кого подарява. Иронични аплодисменти. Просто ще е разменяне на пакетирани неща, избрани и без това без особено голямо желание, нали? Както винаги... Аз всъщност бях развълнувана за моя избор. Отделих доста време да мисля какво е казал, че иска този човек през изминалата година, докато най-накрая не стигнах до перфектното заключение. Сега ми остава да се моля наистина да го хареса. 
Но изтегленият не е единствения, който ще получи подарък от мен. И не, не съм купила подаръци на целия клас. Просто обичам да купувам подаръци и реших, че някой заслужава нещо, което иска от достатъчно много време. 
Ок, и без това днес не се случи нищо, за което да ви разкажа. Утре ще е доста по-вълнуващ ден. Сега ставам, за да прочета още 200-300 странички от тухличката, тъкмо утре да се поява пред госпожата с преполовена книжка. 

1 коментар:

  1. "Портретът на Дориан Грей" е една от любимите ми книги ЕВЪР, задължително я прочети!
    p.s. Много обичам да ти чета блога, напомняш ми малко на мен в гимназията. :)

    ОтговорИзтриване